دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5859

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی صبح روز چهار شنبه در جلسه علنی مجلس و در تذکر پیش از دستور مجلس، در خواست خود را در مورد استاندار همدان از رئیس جمهور مطرح و به دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهار شنبه در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیس جمهور نیک می دانیم آنچه مورد وحدت و احترام مردمی  است صداقت در گزارشات مسئولین است.

بهرامنیا اظهار داشت: متاسفانه استاندار همدان گزارشاتی از وضعیت اشتغال و کارگاه های تولیدی و صنعتی استان را به سمع و محضر مسئولان محترم کشوری گزارش می دهد که خلاف واقع است.

وی ادامه داد: متاسفانه در چنین شرایطی اگر نماینده محترمی هم به وظایف قانونی خود با استفاده از ابزارهای نظارتی در اختیار طبق اصل ۷۶و۷۴ قانون اساسی اقدام و استفاده می نماید متاسفانه با بی مهری متهم به اختلاف افکنی و دخالت در امور اجرایی می گردد استدعا دارم در این خصوص بررسی و اقدام عاجل در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه اولین تذکر خود را به وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد و بیان داشت: متاسفانه وزارتخانه جهاد کشاورزی برای کشاورزان یک برنامه جامعی برای کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی ندارد و همواره یکی از دغدغه آنان دریافت به موقع پول فروش محصولات کشاورزی است که متاسفانه سالها در انتظار دریافت حاصل رنج خود و خانواده می باشند که از مصدایق آن عدم دریافت پول حاصل از فروش چغندرکاران نهاوندی است که به مدت ۹ ماه پول آن را دریافت نکرده اند.

حسن بهرام نیا در دومین تذکر خود به وزیر راه و شهر سازی اظهار داشت: چندین مورد تلفات پی در پی در محور جاده  نهاوند-فیروزان داشته ایم که گزارش شده است متاسفانه ۱۲ کیلومتر از جاده کم عرض این محور باقی مانده است که بعلت نداشتن اعتبار  سالها رها شده است و همواره شاهد تلفات جانی عده ای از عزیزان و هموطنان هستیم.

بهرام نیا در پایان سخنان خود خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: نهاوند با داشتن کوه های سر به فلک کشیده و درختان جنگلی و موقعیت آب و هوای بسیار عالی متاسفانه بعلت نداشتن زیر ساخت ها، گردشگران نمی توانند از این موقعیت بی بدیل طبیعی استفاده کنند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی گفت:

    واقعا به این میگن نماینده پرتلاش و زحمتکش و شجاع که در کمترین زمان ممکن مشکلات شهرمان را مطرح نمودند کاش همه نمایندگان ادوار قبل هم مثل دکتر بهرام نیا بودند

  2. علی گفت:

    درود و صد درود بر نماینده ای که حقایق را بیان می کند

  3. نهاوندمرکز ایالت غرب کشور گفت:

    تا فریاد نزنی کسی صدای شما را نمیشنود.نهاوند شایسته برترین ها است.

  4. کشاورز گفت:

    آقای بهرام نیا متشکریم از اینکه مشکلات ما را به مسئولین بالا می‌رسانید،همچنین از شما آقای صادقی که در زمینه اطلاع رسانی بین مردم و مسئولین تلاش زیادی می نمایید و اینها بر کسی پوشیده نیست، آقای بهرام نیا مطلع هستید که شهرستان نهاوند در زمینه باغ داری بلخص باغات هلو جایگاه خوبی را در کشور پیدا کرده ،متاسفانه مدتی است که مسئولین جهاد اقدام به تبلیغ زیاد برای کاشت جایگزین کلزا به جای گشنیز میکنند بدون اینکه اطلاع داشته باشند که کاشت کلزا زمینه ازدیاد سوسک گرده خوار که از آفات غیر قابل کنترل برای درختان میوه.هلو.میباشد را فراهم میکند و میتواند خسارات واقعا جبران ناپذیری به باغداران بزند لطفا به مسئولین جهاد کشاورزی یادآور شوید که کاشت کلزا در نهاوند نیاز به مطالعه بیشتر دارد.

  5. هم شهری گفت:

    ضمن تشکر ازآقای بهرام نیا:
    فریاد کافی نیست. ……باید سیاست ودرایت داشت وچنان نیروی چانه زنی داشت که :استاندار برای حفظ خود مجبور به تسلیم بشه. …همون ویژگی که حاج بابایی داره. …..

  6. بهروز کاظمی از شهرستان نهاوند گفت:

    با سلام وادب . با تشکر از جناب آقای بهرام نیا. درخصوص وضعیت خراب وخطرناک بودن محورهای مواصلاتی نهاوندشکی وجود ندارد. این گره کوربا تلاش حضرتعالی وهمت دیگر مسولان باز خواهد شد. انتظارمان از همشهری محترم جناب آقای مهندس رودباری مدیر کل محترم راه وشهر سازی این است درمورد اصلاح جادهای مرگبار نهاوند بیشتر تلاش وهمت نمایند.

  7. علی گفت:

    با سلام انتخابات تمام شده .از نماینده محترم و فرماندار محترم که بومی نهاوند است همشهریان یک انتظار دارند وحدت وتوسعه نهاوند ونیروهای فعلی از جمله معاون فرمانداروبخشداران و تیم دکتر بهرام نیا همه میخواهند کار کنند چه بهتر که با مشورت واستفاده از تمام ظرفیت نهاوندیهای سراسر کشور تا این عقب افتادگیها جبران شود وهرکس که همراهی نکرد مردم برخورد میکنند به امید سربلندی نهاوند وجوانان غیرتمند امامظلوم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش