سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5757

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: اگر کسی به دولت انتقادی دارد نباید از خدمات دولت هم غافل شود و دست به تخریب بزند زیرا تضعیف و تخریب دولت به نفع نظام و انقلاب نیست.

صدای نهاوند:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند گفت: همه باید کمک کنند که دولت و نظام اسلامی را موفق نشان دهند چون این مساله باعث شکست استکبار و امیدواری مردم می شود.
وی افزود: هدف دشمنان ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است لذا مهمترین وظیفه دولت هم نشان دادن موفقیت و کارآمدی نظام و دولت است چراکه در برابر همه مشکلات خودش را حفظ می کند و رو به پیشرفت است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت مستحکم جمهوری اسلامی گفت: امروز امنیت ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است و این درحالی است که اکنون منطقه مانند خرمن آتش است و نا امنی در آنجا وجود دارد.
 امام جمعه نهاوند با یادآوری ناامنی های موجود در منطقه و دنیا افزود: ایران اسلامی از امنیت خوبی برخوردار است و جا دارد از همه دست اندرکاران این حوزه تشکر شود و عوامل این امنیت روز به روز تقویت شوند.
حجت الاسلام مغیثی با اشاره به رشد علمی کشور گفت: سرعت پیشرفت های علمی امروز در دنیا بسیار زیاد است و علم در دنیا حرف اول را می زند و ما هم باید از این قافله عقب نمانیم که البته در سالیان اخیر تحولات خوبی در این زمینه رخ داده است.
وی همچنین با گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان اظهار کرد: منافقان جنایات زیادی انجام داده اند و بسیاری از مسئولان خدوم ما را ترور کردند .
وی گفت: دشمنان نظام دیروز منافقان را علم کردند و امروز داعش را می خواهند به جان انقلاب بیندازند لذا هر دوی اینها یک هدف دارند.
 حجت الاسلام مغیثی با اشاره به نقش مساجد در استمرار اهداف انقلاب گفت: مساجد نقش مهمی در بسیج افکار عمومی برای مقابله با توطئه های دشمن به ویژه تهاجم فرهنگی دارند که باید از این پایگاه در این زمینه نهایت بهره را برد.
خطیب جمعه نهاوند گفت: مساجد ما در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند در حالیکه تهاجم فرهنگی دشمن خیلی گسترده شده است لذا همه مردم و اعضای هیات امنا مساجد باید کاری کنند که نوجوانان و جوانان جذب این کانونهای وحدت و معنویت شوند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۲ نقطه استان همدان برگزار می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش