سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5714

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه دولت یازدهم در طول سه سال فعالیت خود خدمات بزرگی را در بخشهای مختلف به مردم و کشور انجام داده که توانسته آثار مثبتی در حرکت به سمت رشد اقتصادی داشته باشد گفت: هر کس بخواهد به ناحق خدمات دولت را زیر سوال ببرد در واقع خدمات نظام اسلامی را زیر سوال برده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در دیدار  مدیران با امام جمعه نهاوند که به مناسبت نخستین روز هفته دولت برگزارشد، گفت: مبنای عمل دولت و به ویژه شخص رئیس جمهوری در داخل کشور بر تعامل مناسب، قانونمند و شفافیت است که در این را ستا به خوبی هم عمل کرده است و با وجود همه مسائل اجازه نداده که همدلی و وحدت بین قوا دچار تعارض شود .
وی گفت: با وجود تنگناهای مالی و اعتباری که در کشور وجود دارد دولت توانسته در بخشهای مختلف خدمات قابل توجهی داشته باشد و اقدامات مثبتی را به انجام برساند.
وی گفت: دولت در زمینه ارتقاء نظام سلامت و کاهش نرخ هزینه بیماران برای نخستین بار اقدامات مهمی انجام داده که آثار آن امروز در جامعه و نزد مردم کاملا مشهود می باشد .
حمیدوند با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت یازدهم گفت: دولت با اجرای برنامه های اقتصادی و جلوگیری از اتلاف منابع ملی باعث رونق تولیدات داخلی و افزایش صادرات گردید و توانست نرخ تورم را تک نرخی که در نهایت باعث بهبود اقتصاد کشور از رشد منفی به رشد مثبت گردید .
وی گفت: اینها همه خدمات نظام است و اگر کسی بخواهد به ناحق این خدمات را زیر سوال ببرد در واقع خدمات نظام اسلامی را زیر سوال برده است .
وی یاد آور شد : مسئولان در این هفته خدمات صورت گرفته دولت را برای مردم بازگو کنند تا میزان رضایت مندی مردم که ولی نعمتان ماهستند افزایش یابد .
فرماندار نهاوند گفت: در این هفته در شهرستان نهاوند ۶۲ طرح عمرانی در بخشهای مختلف با اعباری معادل ۱۸۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۸ طرح دیگر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز می شود .
وی افزود: ما امسال با کلنگ زنی گاز آخرین روستاهای شهرستان که تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند جشن گازرسانی را در این شهرستان برگزار خواهیم کرد .
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است . 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش