دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5707

صدای نهاوند:
رئیس بیمه تأمین اجتماعی نهاوند از اضافه شدن ۲۱۴ نفر به خانواده بیمه تأمین اجتماعی نهاوند طی ۴ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۶ هزار نفر بیمه‌شده اصلی تأمین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سعید اصلاحی از اضافه شدن ۲۱۴ نفر به خانواده بیمه تأمین اجتماعی نهاوند طی ۴ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۴۵ هزار نفر در نهاوند از خدمات این بیمه بهره می برند.

اصلاحی بابیان اینکه این آمار در مقایسه با شاخص‌های سال گذشته بدون تغییر و همچون مدت مشابه سال گذشته است، گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۶ هزار نفر بیمه‌شده اصلی تأمین اجتماعی است که با احتساب افراد تبعی و مستمری‌بگیران درمجموع ۴۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود.

وی گفت: طی سال گذشته ۸۰۸ نفر به خانواده تأمین اجتماعی نهاوند پیوسته اند و هم اکنون دارای اشتغال پایدار هستند.

رئیس بیمه تأمین اجتماعی نهاوند در ادامه از بخشودگی جرائم بیمه کارفرمایان خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب‌وکار سازمان بیمه تأمین اجتماعی اقداماتی انجام داده که ازجمله این اقدامات بخشودگی جرائم بیمه کارفرمایان خوش‌حساب است.

وی افزود: طبق ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی کشور و رفع موانع تولید برای کارگاه‌های کمتر از ۱۰۰ نفر بیمه‌شده به تصویب هیئت‌وزیران رسیده و مقررشده کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و فنی در صورت فعال و خوش‌حساب بودن تا ۲۷ شهریورماه امسال به سازمان بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کنند و درخواست استفاده از بخشودگی جرائم را ارائه دهند که متناسب با مدت‌زمان بازپرداخت بدهی‌شان به میزان ۵۰ تا ۱۰۰ درصد از بخشودگی جرائم برخوردار می‌شوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش