سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5704

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید در عمل نشان داده که در راستای تحقق منویات رهبری و توسعه کشور حرکت کرده و با پرهیز از شعار زدگی به دنبال انجام کارهای بزرگ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر سه شنبه در همایش آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید در کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر این شهرستان افزود: دولت برنامه های هدفمندی برای ساماندهی اقتصاد کشور به اجرا گذاشته که باعث شده رشد اقتصادی از منفی ۶ درصد که در گذشته وجود داشت به مثبت چهار درصد برسد.
وی افزود: یکی از موفقیت های دولت در زمینه رونق اقتصاد کشور فراهم آوردن زمینه های لازم برای رونق صادرات است که در این زمینه برای نخستین بار صادرات بر واردات پیشی گرفت و این مساله نشان دهنده توجه دولت به بحث اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندیهای داخلی است .
وی افزود: همچنین در برنامه اقتصادی دولت برای اولین بار اتکا اقتصاد کشور به نفت برچیده شد و حدود ۳۰ درصد از بودجه کشور بر پایه درآمدهای نفتی گذاشته شد لذا باید دید که این دولت در راستای منویات رهبری انقلاب حرکت کرده است یا آنهایی که فقط شعار آنرا سر می دادند.
وی از شهید رجایی به عنوان پاک دست ترین دولت پس از انقلاب یاد کرد و گفت: دولت شهید رجایی از پاک دست ترین دولتهای پس از انقلاب بود که در این زمینه گام بر میداشت اما برخی بودند که شعار پاکدستی می دادند اما عملکرد آنها برعکس بود و منابع کشور را به هدر دادند.
وی از قانونمداری و حرکت در مجرای قانون به عنوان یکی از ویژگیهای بارز دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: اگر یک کشور با قانون و برنامه اداره نشود به یقین در مسیر خود منحرف شده و دچار فساد می شود و لذا دولت برای حرکت در مسیر قانون سازمان مدیریت را احیا نمود تا همه چیز حساب و کتاب داشته باشد .
وی افزود: البته در حال حاضر برخی انتقادهای غیر منصفانه ای نسبت به دولت دارند اما با توجه به کارهای بزرگی که دولت دارد انجام می دهد نمی خواهد خود را با کارهای کوچک سرگرم نماید .
وی گفت: برخی که تصمیم های آنها در گذشته به منزله مین گذاری برای اقتصاد کشور بوده است قصد دارند که مجدد وارد صحنه سیاسی شده و همان کارهای خود را تکرار نمایند .
وی با اشاره به اینکه مخالفان دولت تاکنون بهانه جدی را برای تحت فشار قرار دادن دولت پیدا نکرده بودند افزود: مخالفان دولت که نتوانسته بودند انحرافاتی را از دولت پیدا کنند حقوق های نامتعارف را بهانه کردند در حالیکه این مساله از مصوبات مجلس گذشته بود که برخی را از قانون نظام هماهنگ مستثنی کرده بود .
وی گفت: البته دولت این مساله را به یک فرصت تبدیل کرد و با همراهی خود این افراد را از سمت خود عزل نمود در حالیکه در گذشته اجازه نمیدادند که دستگاههای نظارتی وارد حریم آنها شوند لذا ما می بینیم چیزی را که در گذشته شعار می دادند دولت تدبیر آنرا به اجرا در آورد.
وی افزود: ما امروز هر کاری که برای مردم انجام می دهیم به عنوان پاسخ به مطالبات مردمی است و هیچ منتی بر آنها نداریم زیرا شان مدیران به خدمت برای ملت است اما لازم است که خدمات انجام شده برای آنان بازگو شود تا آنان به نظام بیشتر امیدوار شوند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش