سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5691

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: بانک‌ها در پرداخت وام‌های خوداشتغالی نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند و ضمانت‌های بانکی را تا می‌توانند کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند بعدازظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند با اشاره به فراهم شدن زمینه اشتغال برای ۴۷۵ نفر در امسال اظهار داشت: مشاغل ایجاد شده توسط فنی و حرفه‌ای، حمل و نقل و پایانه‌ها، کمیته امداد، میراث فرهنگی و صنایع گردشگری، شرکت برق، بهزیستی، جهاد سازندگی، صنعت و معدن، تعاون و اداره ورزش و امور جوانان بوده که اداره صنعت و معدن با ایجاد شغل برای ۱۷۰ نفر بالاترین آمار ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: از بانک‌های عامل تقاضا داریم در پرداخت وام‌های خوداشتغالی نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند و ضمانت‌های بانکی را تا می‌توانند کاهش دهند.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان کرد: واحدهای تولیدی که تعطیل شده‌اند باید به چرخه تولید بازگردند و صاحبان این واحدهای تولیدی باید برای راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی خود همه تلاش خود را به کار بگیرند و ما نیز در این زمینه به آنها کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه به راه‌اندازی شهرک صنعتی نهاوند اشاره کرد و گفت: برای توسعه شهرستان نهاوند و ایجاد اشتغال شهرک صنعتی نهاوند ظرفیت و راهکار مناسبی است و باید یک زمین مناسب برای این شهرک صنعتی در نظر گرفته شود.

حمیدوند عنوان کرد: در بخش کشاورزی تحول خوبی در شهرستان نهاوند انجام گرفته و اگر طرح‌های در دست اقدام در بخش کشاورزی اجرا شوند قطعا در شهرستان شاهد تحویلی در ایجاد اشتغال خواهیم بود.

وی تأکید کرد: میانگین جمعیت فعال در بخش کشاورزی در کشور ۱۸ درصد است و در استان ۲۹ درصد است که جمعیت فعال در بخش کشاورزی در شهرستان نهاوند بیشتر از استان همدان است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: این آمار نشان می‌دهد یکی از محورهای توسعه در شهرستان نهاوند بخش کشاورزی است و اگر در این راستا حرکت کنیم زودتر به نتیجه می‌رسیم.

وی گفت: توسعه صنعتی و استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی می‌تواند به توسعه و پایداری بخش کشاورزی در شهرستان کمک کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش