جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5613

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

دفتر خبری صدا و سیما در نهاوند افتتاح می‌شود

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر خبری صدا و سیما به زودی برای انتقال و انعکاس سریع اخبار و همکاری در راستای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در شهرستان نهاوند افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا اظهار داشت: ارتباط خوب و موثری بین نسل جوان با صدا و سیمای مرکز همدان به وجود آمده است و برای گسترش بیشتر اطلاعات و اخبار و تولید آثار فاخر در مورد کهن شهر نهاوند نیازمند زیرساخت‌های مناسبی هستیم.

وی گفت: یکی از زیرساخت‌های مهم و تأثیرگذار در روند تولید خبر و دیگر برنامه‌های صدا و سیما ساخت دفتر خبری و ابزار است که با افتتاح دفتر خبری در ماه آینده تجهیزاتی مانند وسیله نقلیه، دوربین و سیستم ارسال به موقع تصویر در اختیار آن قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس توافق بین مسئولان شهرستان نهاوند و صدا و سیمای مرکز همدان، مکان دفتر را شهرستان تأمین می‌کند و نیرو و امکانات دفتر خبری نیز به همراه وسیله نقلیه و تجهیزات از طرف مرکز تأمین می‌شود.

وی افزود: به دلیل بعد مسافت باید سال‌ها پیش دفتر خبری نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسید که به گفته مسئولان صدا و سیمای مرکز همدان ۲۰۰ متر زمین برای ساخت دفتر خبری نهاوند در نظر گرفته شده بود که به دلیل کم‌توجهی مسئولان وقت این دفتر ساخته نشد.

بهرام‌نیا اظهار داشت: براساس اعلام مسئولان صدا و سیمای مرکز همدان دیگر مشکل قطعی صدا و تصویر دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در ایستگاه تلویزیونی تپه ابوذر نهاوند نداریم چرا که صدا و سیما با نصب بیش از دو میلیارد ریال تجهیزات مشکل آن را برطرف کرده است.

وی عنوان کرد: در چند ماه اخیر صدا و سیمای همدان توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات و معرفی شهرستان نهاوند دارد به طوری که برای نخستین بار راهپیمایی روز قدس نهاوند به صورت زنده بر روی آنتن فرستاد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقع بالای مردم نهاوند به عنوان سومین شهرستان استان بعد از همدان و ملایر افزود: شهرستان نهاوند دارای بیشترین شاخصه‌های ملی مذهبی، ورزشی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، مفاخر و بزرگان، محصولات باغی، کشاورزی، دامی و طبیعت بکر در استان است که نیازمند پوشش تلویزیونی و رادیویی از شبکه‌های سراسری و استانی دارد.

وی اظهار داشت: صدا و سیما باید زبان گویای مردم و حلقه اتصال بین مسئولان و مردم باشد و عملکرد صدا و سیما باید طوری باشد که این ارتباط روز به روز بیشتر و کارشناسانه‎تر شود چرا که امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب سبب شده رسانه ملی بیش از گذشته نسبت به ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معنوی و دینی تلاش کند.

بهرام‌نیا افزود: صدا و سیمای مرکز استان باید در مورد رعایت عدالت رسانه‌ای در حوزه شهرستانی و پوشش اخبار و رویدادهای مختلف و برنامه‎های تولیدی برای آنها، سهم شهرستان‌ها را با توجه به موقعیت اجتماعی، فرهنگی، جمعیت، بعد مسافت و توانمندی‌های آنها در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۲درصد از جمعیت مردم نهاوند زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما هستند و روزانه نیز اخبار و رویدادهای نهاوند به مرکز استان ارسال می‌شود./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندمرکز ایالت غرب کشور گفت:

    یک سیاست درست. ارزش نهاوند خیلی بیشتر از این حرف ها است .چون نهاوند مرکز ایالت غرب کشور بوده و هست.شهر های اطراف حتی مراکزاستانها توسعه ای جدید به عمر ۶۰ _۷۰ ساله دارند که دقیقا در آن زمانها ناصرالدین شاه زیر ساختهای شهر و قلعه بزرگ نهاوند را از بین می برد.و این یعنی ازبین بردن ریشه اصالت.انگیزه.توسعه و پیشرفت.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش