شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 5587

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: به سرانجام رسیدن برجام در کاهش مشکلات واحدهای تولیدی تاثیر گذار بوده و توانسته در زمینه رونق صادرات که از لازمه های اقتصاد مقاومتی است اثر گذاری داشته باشد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،کریم حمیدوند روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره کارخانه سیمان نهاوند افزود: کارخانه سیمان نهاوند بزرگترین واحد تولیدی شهرستان است که همه استانداردهای لازم را رعایت کرده و توانسته در زمینه صادرات موفقیت خوبی برای کشور بدست آورد.
وی افزود: این کارخانه در مدت زمانی که تحریم ها وجود داشت و از نظر قطعات و تجهیزات نیز به خارج وابسته بود و علاوه بر آن به لحاظ برگشت سرمایه با مشکل روبرو بود از مدار تولید و حرکت باز نماند و با مشکل خاصی مواجه نشد که این به دلیل مدیریت خوب این واحد تولیدی صورت گرفته است .
وی گفت: اگر چه تحریم ها برای ما مزایایی نیز داشت و توانست ما را خود کفا کند و روحیه اعتماد به نفس را در ما زنده کند اما در زمینه تولید داخل ما را با مشکل روبرو ساخته بود که با اجرایی شدن برجام بخشهایی از این مشکلات کاهش پیدا کرده است.
به گزارش ایرنا حمیدوند با عنوان این مطلب که برجام مکمل خوبی برای اقتصاد مقاومتی است افزود: یکی ازعوامل مهم در بحث اقتصاد مقاومتی رونق تولید داخلی و متعاقب آن افزایش صادرات است که در این زمینه با اجرایی شدن برجام مواد اولیه کارخانه ها تامین و با افزایش تولید داخلی ، زمینه صادرات محصولات ما به صورت روان فراهم آمد.
وی در نظر گرفتن مشوق های لازم برای توسعه صادرات را از برنامه های دولت در این راستا ذکر کرد و افزود: دولت برای رونق بخش صادرات تسهیلات خوبی در نظر گرفته و مشوق هایی از جمله اجاره اموال در کشورهای مقصد صادرات در نظر گرفته که همه اینها در نهایت به رشد تولید و در نتیجه شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی منجر می شود.
وی افزود: با اجرای سیاست های اقتصادی دولت و بر اساس آمارهای موجود میزان صادرات بر واردات پیشی گرفته که این نشان می دهد که حرکت ما به سمت یک حرکت مثبت اقتصادی بوده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش