دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5511

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند بر پا شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هم‌زمان با دهه کرامت نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب ۴۰ اثر در نهاوند برپا شد.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی نهاوند که به مناسبت دهه کرامت و به همت واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان دایر شده است، گفت: این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر نقاشی از خانم‌ها زهرا مرادی، آسیه نظری، مهتاب سوری، الهام بازوند، سمیه شجاعیان و آقایان محمدرضا صفی و کیان شهبازی است.

وی عنوان کرد: آثار موجود در این نمایشگاه در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ،  نقاشی نقطه‌ای، نقاشی با کامپیوتر و ۲۵ اثر خوشنویسی در ۴ خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق از آقایان علی ترابی، حسن فرهادی و صمد سوری است.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۶ مردادماه به مدت ۸ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قطع ۵۰در ۷۰ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ برای بازدید از آن به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند مراجعه کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش