شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 5482

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج پروژه ورزشی نیمه تمام نهاوند باید با مساعدت وزیر ورزش تأمین اعتبار و تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران جهانی، آسیایی و کشوری شهرستان نهاوند اظهار داشت: عده‌ای که فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش صرف هزینه است، تصورات اشتباهی دارند چرا که اگر در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری نکنیم، مجبور خواهیم شد برای جبران این نقیصه چند برابر در زمینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه بانوان شهرستان نهاوند همانند آقایان در زمینه ورزش عملکرد خوبی داشته‌اند و امروز ۶۰ درصد ورزشکاران نهاوند را بانوان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان نهاوند اقداماتی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان را با مساعدت وزیر ورزش و سایر مسئولان به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: در همین راستا در نظر داریم پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نهاوند از جمله سالن سرپوشیده شهرک شهید حیدری نهاوند، ساخت استخر بانوان در این سالن، اتمام عملیات ساخت سالن باستانی‌کار نهاوند و دهفول و پروژه زمین چمن برزول را در دستور کار قرار دهیم تا این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه اهمیت ورزش در جامعه کمک به سلامتی است چراکه اگر بخواهیم ورزش را از برنامه های روزانه و زندگی خود خارج کنیم باید خود شخص و دولت هزینه های زیادی را متحمل شوند، گفت: اجرای پروژه های ورزشی و ساماندهی و اتمام عملیات ساخت آنها در دستور کار قرار دارد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش