شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 5458

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه نهاوند مدیون مهندس علیمرادیان است، گفت: نهاوند در بحث پروژه ها و اماکن ورزشی مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه درمراسم گرامیداشت شهید شمسی پور و تجلیل از مدال آوران ورزشی نهاوند گفت: نهاوند ظرفیت ها و پتانسیل مثال زدنی در بحث ورزش دارد.

وی با بیان اینکه نهاوند در بحث پروژه ها و اماکن ورزشی مظلوم و اقع شده است گفت: اگر مهندس علیمرادیان در نهاوند مجتمع ورزشی نمی ساخت، امروز جامعه ورزشی نهاوند به این عظمت و صلابت در رشته های مختلف درسطوح جهانی و منطقه ای توان درخشیدن نداشتند.

وی با بیان اینکه نهاوند از گذشته تا کنون در تمامی زمینه ها مظلوم واقع شده است، گفت: به حمدالله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سفر دولت به استان همدان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: ساماندهی پروژه های ورزشی از سوی دولت هدف قرار داده شده که مقرر شده طبق اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذر شود.

وی گفت: بخش خصوصی تا کنون در زمینه های مختلف خوش درخشیده و اقدامات موثری انجام داده است لذا تصمیم دولت در واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی بسیار تاثیر گذار بوده و به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تمام کمک خواهد کرد.

حمیدوند در پایان با بیان اینکه هدف اصلی از ورزش ایجاد روحیه شاد و نشاط می باشد و ورزش های قهرمانی وسیله است، گفت: ماهمیشه قدر دان زحمات این عزیزان بوده و به دنبال فرصت برای تقدیر و تکریم آنها هستیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. یک فرد پارسی گفت:

    نهاوند در چی مظلوم واقع نشده.ایالت رو ازش گرفتن. بودجه رو ازش گرفتن. قدرت غرب کشورش رو ازش گرفتن.تجارت و رونق قدیم رو ازش گرفتن.قلعه شو ازش گرفتن.توسعه شو ازش گرفتن.اسمشو ازش گرفتن.شهری که همیشه جز اولین ها در کشور بوده.و پایتخت نشینی کرده حالا شده یه شهر بی آب و علف .دولت و مجلس ایران هم این چیزایی که داشته رو عزت نمیدونه.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش