شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 5455

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مراسم تجلیل از 382 مدال آور شهرستان نهاوند که در سطوح مختلف ورزشی درخشیده اند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ظهر پنجشنبه مراسم گرامیداشت شهید علیرضا شمسی پور و همچنین تجلیل از ۳۸۲ مدال آور  ورزشی شهرستان نهاوند در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه،شهردار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سعید کولیوند در این مراسم ضمن ابراز خورسندی از برگزاری این مراسم، گفت:  امروز با همت نماینده محترم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین مساعدت های وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از ۳۸۲ نفر از مدال آوران،مربیان و پیشکسوتان شهرستان نهاوند انجام شد.

وی گفت” در جمع حاضر ۶۰ نفر از هیئت های ورزشی و نمایندگان آنها، ۱۹۰ نفر از مدال آوران آسیاسی، بین المللی، کشوری و استانی و ۱۲ پیشکسوت عرصه ورزش تکریم و تقدیر شدند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار و اهمیت حضور و نقش آنها در جامعه گفت: طی رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده مردم نهاوند به همین مناسبت از ۲۰ نفر از خبرنگاران فعال و زحمتکش حوزه خبر و اطلاع رسانی شهرستان نیز به صورت ویژه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به با بیان اینکه تجلیل از مدال آوران اولین تقاضای ما جهت پیگیری از سوی نماینده شهرستان بوده است، گفت: شهرستان نهاوند در بحث پروژه های نیمه تمام ورزشی تعداد ۹ پروژه دارد که نیازمند ساماندهی و اتخاذ تصمیمی برای ساخت و تکمل آنها است تا به جامعه ورزشی شهرستان تحویل شود.

کولویند به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام ورزشی نهاوند را از جمله مهم ترین مطالبات مردم و ورزشکاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولین بتوانند زمینه ساز هرچه شاداب تر شدن جامعه را فراهم آورند چراکه از ابتلا به بسیاری از معضلات جلوگیری می کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش