اهدای ۵۰۰ پک لوازم‌التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار نهاوند

امت اسلامی در برابر دشمنان جبهه واحد باشد

دستگیری قاتل ۳۱ ساله در نهاوند

۳۰ هزار دانش‌آموز در نهاوند، سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز خواهند کرد

اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش در محدوده بام نهاوند تعیین تکلیف شود

اجرای بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند

صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

  • کد خبر : 5422

در میزگرد دوساعته مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند با رئیس و سخنگوی شورای شهر مطرح شد:

مجموعه سرپوشیده شهر بازی و پارک بانوان به زودی کلنگ زنی می شود/دخانیات رفع توقیف شد/مشکل آبیاری درختان برطرف شد

صدای نهاوند:
میزگرد دوساعته مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند با رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند ظهر دوشنبه 11 مردادماه در محل شورای اسلامی شهر نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در این میزگرد مهمترین مباحث و موضوعات مدیریت شهری نهاوند مطرح و آخرین برنامه ها و اقدامات شورای شهر و شهرداری نهاوند برای تغییر مبلمان شهری و ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه شهر نهاوند مطرح شد.

پارک بانوان کلنگ زنی می شود

رئیس شورای شهر نهاوند در این میزگرد از کلنگ زنی پارک بانوان نهاوند طی چند روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بحث احداث پارک بانوان در طول سالهای ۹۲ تا ۹۵ بارها مطرح و اطلاع رسانی شده بود اما متاسفانه برای اجرایی شدن این طرح اقدام لازمی انجام نشد.

میترا دسته گلی گفت: اما سرانجام در سیصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر نهاوند مورخه۱۳۹۵/۴/۱۶ موضوع احداث و شروع عملیات اجرایی پارک بانوان در سال جاری بنا بر احترام به رای و نظر مردم مطرح و  با ۹ رای موافق مصوب شد.

دسته گلی گفت: این پارک در زمینی به مساحت بیش از پنج هزار متر مربع در باغ دهفول راه سابق که مالکیت آن متعلق به شهرداری نهاوند است  احداث می شود.

مجموعه سرپوشیده شهربازی نهاوند احداث می شود

وی در ادامه از کلنگ زنی مجموعه سرپوشیده شهربازی نهاوند همزمان با کلنگ زنی پارک بانوان خبر داد وافزود: قرارداد احداث مجموعه سرپوشیده شهر بازی نهاوند با سرمایه گذار بخش خصوصی که اصالتا نهاوند است و تا کنون در شهرهای ساوه، اصفهان، کرمان و شیراز سابقه احداث مجتمع های سرپوشیده شهر بازی را دارد و دارای گواهینامه بین المللی است منعقد و امضا شده است.

رئیس شورای شهر نهاوند بیان داشت: مجموعه سرپوشیده شهر بازی نهاوند با همکاری و تعامل اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند در قسمتی از باغ موقوفه حاج ربیع به مساحت ۱۱ هزار متر مربع احداث می شود.

میترا دسته گلی از برگزاری چندین جلسه مشترک شورای شهر، شهرداری و رئیس دادگستری برای رفع و حل مشکل سد معبر در سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: شهرداری نهاوند مصمم است بازارچه های محلی را برای کاهش بارترافیکی در مرکز شهر راه اندازی کند.

دسته گلی از اعلان نرخ جدید کرایه های تاکسی های عمومی شهر نهاوند پس از تصویب در شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: نرخ کرایه های تاکسی نهاوند ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

photo_2016-08-01_20-03-55 - Copy

مشکل آبیاری درختان جنگلی بام نهاوند به طور کامل برطرف شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند هم در این میزگرد اظهار داشت: مشکل آبیاری درختان جنگلی بام نهاوند به طور کامل برطرف شده است.

کامران زنگه گفت: متاسفانه در زمان شهردار سابق نهاوند و با شکایت مردم روستای مرادآباد آبرسانی به مجموعه بام نهاوند با مشکل روبرو شد اما با پیگیری شورای شهر، شهرداری و همکاری فرمانداری، دادستان و اهالی روستای مراد آباد این مشکل به طور کامل برطرف شد.

زنگنه با قبول نقاط ضعف در آبیاری به موقع  درختان و فضای سبز سطح شهر گفت: این موضوع در چندین جلسه با حضور شهردار و مسئولان فضای سبز شهرداری مطرح و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شد و در حال حاضر فضای سبزشهر و درختان طی یک برنامه و جدول زمان بندی شده  آبیاری می شوند.

استفاده از آبیاری قطره ای برای آبیاری درختان و فضای سبز شهر نهاوند در دستور کار قرار دارد

وی از آغاز عملیات اجرایی جدا سازی آب شرب و آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز نهاوند خبر داد و گفت: استفاده از آبیاری قطره ای برای آبیاری درختان و فضای سبز شهر نهاوند در دستور کار قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند در مورد ساماندهی بام نهاوند گفت: شهرداری تا کنون هیچ مالکیتی در بام نهاوند ندارد و این منطقه در اختیار منابع طبیعی قرار دارد لذا در حال حاضر اول باید مراحل قانونی واگذاری تملک بام نهاوند به شهرداری انجام شود و بعد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

زمین دخانیات جهت احداث میدان مرکزی رفع توقیف شد

کامران زنگنه از رفع توقیف زمین دخانیات جهت احداث میدان مرکزی نهاوند خبر داد و گفت: با پیگیری شورا، همکاری و کمک شهردار، استاندار، فرماندار و دادگستری شهرستان نهاوند زمین دخانیات نهاوند برای احداث میدان مرکزی نهاوند رفع توقیف قضایی شده است.

زنگنه با بیان اینکه طرح های نخبگان و دانشجویان و مردم برای احداث میدان مرکزی و فضای سبز در اختیار تیم کارشناسی شهرداری قرار گرفته است گفت: این طرح ها توسط مشاوران زیبا سازی شهری و مهندسین شهر سازی مورد بازبینی قرار گرفته و در نهایت طرحی که به تصویب شورای شهر برسد عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری نهاوند ۲۳ میلیارد تومان است گفت: کم کردن هزینه ها، حذف هزینه های اضافی و تعریف کدهای درآمدی پایدار برای شهرداری نهاوند از اولویت های کاری  شورای شهر نهاوند در سال جاری است.

سخنگوی شورای شهر نهاوند از احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند خبر داد و گفت: متاسفانه شهردار سابق در مدیریت منابع درآمدی پایدار برای شهرداری نهاوند ضعیف عمل کرد،بعنوان مثال برای ۱۳ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهری دو میلیارد تومان هزینه شد.

خیابانهای اصلی و ورودی و خروجی های شهر نهاوند آسفالت می شود

کامران زنگنه در پایان گفت: نهضت آسفالت با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری و خرید هزار و ۷۶۰ تن قیر یارانه ای در سطح شهر نهاوند شروع شده است و در این نهضت آسفالت خیابانهای اصلی و ورودی و خروجی های شهر نهاوند نیز آسفالت خواهند شد.

رئیس و سخنگوی شورای شهر نهاوند از مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف شهر نهاوند خواستند با تعامل و همکاری با شورای شهر و شهرداری مسیر توسعه و پیشرفت شهر نهاوند را هموار کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. امید گفت:

    با عرض سلام و احترام
    لطف میکردید به این اعضای محترم شورا شهر میگفتید پس تو این سه سال چیکار میکردید الانم که این طرح ها قراره تازه اتفاق بیفته اونم اگه اتفاق بیفته خداوکیلی فکر کردید مردم نمیفهمن اینکارا همش واسه اینه که سال دیگه دوباره رای بیارید . همین چند وقت پیش مهمون برامون ازخارج از کشور اومد مجبور شدیم ببریمشون ملایر چیکار کنیم دیگه آخه چندبار بریم سراب گیان و فارسبان اونجا هم که از لحاظ امکانات صفر خلاصه اینکه بیاید واسه رضای خداهم که شده یه فکری برا این شهرمون بکنید لطفا اینحرعا رو به گوش مسئولین برسونید .
    با تشکر

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش