شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 5400

نایب رئیس هیأت ووشوی نهاوند خبر داد:

نهاوند میزبان مسابقات ووشوی کشوری بانوان می‌شود

صدای نهاوند:
نایب رئیس هیأت ووشوی نهاوند گفت: در صورت موافقت فدراسیون ووشو، شهرستان نهاوند شهریورماه میزبان مسابقات کشوری بانوان خواهد بود.

سمیه دارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، با اشاره به درخواست میزبانی مسابقات کشوری بانوان از فدراسیون، اظهار کرد: مسؤول سبک تالو و ساندا در رشته ووشو، توافق خود را برای برگزاری مسابقات اعلام کرده که در انتظار پاسخ فدراسیون هستیم.

دارایی با بیان اینکه در صورت موافقت فدراسیون، شهرستان نهاوند شهریورماه میزبان مسابقات خواهد بود، افزود: میزبانی این مسابقات در نهاوند برای نخستین بار رقم خواهد خورد.

مسؤول کمیته داوران ووشو در استان همدان گفت: این مسابقات در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش تالو و ساندا پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: یک تیم از شهرستان نهاوند حضور خواهد داشت و تیم استان نیز در صورت آمادگی به عنوان تیم دوم در رقابت‌ها حضور می‌یابد.

دارایی بیان کرد: تیم بانوان نهاوند اکنون در رده جوانان کامل است و در رده‌های بزرگسالان و نوجوانان نیز آمادگی حضور در مسابقات را داریم.

وی با بیان اینکه در رده جوانان از حضور قهرمان کشور و در رده نوجوانان از دارنده عنوان چهارمی مسابقات انتخابی تیم ملی استفاده می‌کنیم، یادآور شد: تیم بانوان نهاوند سابقه چندین دوره قهرمانی استان را در کارنامه خود دارد.

مسؤول کمیته داوران ووشو در استان همدان اضافه کرد: با توجه به آمادگی و انجام تمرینات ورزشکاران انتظار کسب موفقیت در مسابقات کشوری از ووشوکاران می‎رود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ بانوی ووشوکار سازمان یافته در نهاوند، تصریح کرد: در حال حاضر چهار مربی در بخش بانوان کار آموزش ووشوکاران نهاوند را بر عهده دارند.

دارایی مشکل ووشوی نهاوند را نبود سالن اختصاصی دانست و افزود: تمرینات ووشوکاران هم اکنون در سالن جودو و با اجاره سالن پیگیری می‌شود که البته از توجه و پیگیری رئیس ورزش و جوانان نهاوند تشکر می‌کنیم.

این مسؤول اظهار کرد: ووشوی نهاوند برای اختصاص سکو از سوی فدراسیون نیازمند سالن ووشوی اختصاصی است چرا که هزینه سکو سنگین است و هیچ اسپانسری این هزینه را تقبل نمی‌کند.

نایب رئیس هیأت ووشوی شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای دریافت سکو باید سالن اختصاصی داشته باشیم، افزود: با وجود حمایت‌های رئیس ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیأت ووشوی شهرستان، هنوز مشکل تجهیزات داریم.

وی با بیان اینکه در صورتی که تجهیزات بیشتری ارائه شود وضعیت این رشته بهتر خواهد شد، خواستار توجه به این مهم از سوی مسؤولان امر شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش