دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5377

صدای نهاوند:
همزمان با شهادت رئیس مذهب شیعه جعفری، حضرت امام صادق (ع) پیکر مطهر یک شهید گمنام صبح امروز شنبه بر روی دوش مردم وفادار نهاوند تشییع و در حوزه علمیه خواهران این شهرستان در خاک آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مردم شهید پرور، پیکر مطهر شهید را از مقابل مسجد جوانان(حسینیه شهید آیت الله حیدری) بر روی دوش خود تا محل حوزه علمیه در جنب مصلی نماز جمعه تشییع کردند و سپس در این مکان با خواندن نماز بر پیکر این شهید والامقام آنرا به خاک سپردند.
در مراسم تشییع این شهید که مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و مردم ضمن نوحه سرایی و سینه زنی در سوگ رئیس مکتب تشیع با سردادن ندای هیهات من الذله پایبندی خود را به راه سرخ شهیدان اعلام داشته و ثابت کردند که همیشه یاد و خاطرات ایثارگریهای شهدا از ذهن آنان زدوده نخواهد شد .
همچنین شب گذشته مراسم وداع با این شهید والامقام با حضور اقشار محتلف مردم در محل مسجد شهید حیدری برگزار شد و ویژه برنامه ای با سخنرانی یکی از راویان دفاع مقدس برگزار شد .
در این مراسم معنوی که عطر حضور شهید فضای مراسم را در برگرفته بود جوانان با حضور بر پیکر شهید روح خود را جلا دادند و با یاد آوری جانفشانیها و ایثارگریهای آنان در سوگ شهدا گریستند و پیمانی دوباره با آنان بستند که هرگز نخواهند گذاشت خون آنان به هدر رود و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت خواهند کرد .
این شهید والامقام که به تازگی از منطقه عملیاتی والفجر هشت تفحص گردیده عصر پنجشنبه گذشته وارد نهاوند شد و برای وداع مردم با آنان پنجشنبه شب به شهرهای فیروزان مرکز بخش خزل و گیان برده شد و مراسم وداع بر پیکر شهید در این دو شهر برگزار
گردید.
تاکنون پیکر مطهر هشت شهید گمنام در بام نهاوند ، حوزه های علمیه برادران و خواهران و یک شهید نیز در شهر فیروزان به خاک سپرده شده است .
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش