دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5333

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه نهاوند در غرب کشور پیش رو انقلاب بوده است گفت: اولین مجسمه شاه در این شهر به زمین کشیده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان که در نهاوند و با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهارداشت: یادواره مدافع شهدای حرم در حال برگزاری است و باید قدردان خون پاک شهدا بود.

وی با بیان اینکه خدا برای اینکه از ما دفاع کند ۴ شرط قرارداده است، گفت: اولین شرط ایمان به خدا و قیامت و نمود آن در انجام واجبات و ترک محرمات است.

حجت الاسلام مغیثی با تاکید بر اینکه شرط دوم وحدت کلمه حول محور ولایت است، گفت: شرط سوم نصرت دین خداست که با همه وجود در دفاع از نظام اسلامی قدم برداریم و شرط چهارم نیز آمادگی هر چه بیشتر در این راستااست.

وی با بیان اینکه نهاوند در غرب کشور امتیاز مهمی دارد و آن پیشرو بودن در انقلاب و تحقق این نظام است، گفت: نهاوندقبل از انقلاب علمای بزرگی داشته که شیخ علی اکبر نهاوندی، محمد نهاوندی، آیت الله قدوسی و شهید حیدری از جمله آنها هستند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه جوانان در دوران قبل انقلاب نهاوند را به عنوان یک شهر انقلابی در اذهان زنده کردند، گفت: اولین مجسمه شاه در این شهر به زمین کشیده شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ بار نهاوند یا بمباران و یا موشک باران شد و مقاومت این مردم مقاومتی زبانزد و چشمگیر بود و علامت آن ۸۵۰ شهید و ۱۶ شهید روحانی است که در راس آنها شهید ایت الله قدوسی و شهید آیت الله حیدری هستند.

وی با بیان اینکه نهاوند با تقدیم ۸۵۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر در طول این مدت به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و در این عرصه نمره نهاوند نمره بالایی است، گفت: در مسایل فرهنگی به تبع کل کشور مشکلاتی داریم که امیدواریم این گونه جلسات عملیات تمام عیاری علیه تهاجم فرهنگی باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش