سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5322

صدای نهاوند:
مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان نهاوند برآورد اولیه خسارات ناشی از آتش سوزی پنج ساعته مراتع و جنگلهای طبیعی سراب گیان نهاوند را اعلام کرد.

علی ده پهلوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: آتش سوزی جنگلها و مراتع سراب گیان نهاوند که شب از شب گذشته آغاز شده بود بعد از گذشت پنج ساعت با حضور به موقع مردم و مسئولان به طور کامل مهار شده است.

ده پهلوان گفت:  متاسفانه مطابق برآورد اولیه صورت گرفته در جریان این آتش سوزی ۲۱ هکتار از جنگلها و مراتع منطقه دچار خسارت شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این آتش سوزی ها نزدیک به ۱۵ هکتار از مراتع و پنج تا شش هکتار از جنگل های طبیعی سراب گیان نهاوند خسارت دیده است، گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی گسترده به درختان سراب گیان خسارتی وارد نشده است.

مدیر اداره  منابع طبیعی شهرستان نهاوند اظهار داشت: برای مهار این آتش سوزی بیش از ۲۰۰ نفر از مردم منطقه گیان، و بیش از ۱۰۰ نفر از مردم شهرستان نهاوند که از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از آتش سوزی سراب گیان مطلع شده بودند مشارکت داشتند.

علی ده پهلوان از حضور به موقع و مشارکت گسترده مردم برای مهار آتش سوزی منطقه گیان قدردانی کرد و گفت: از فرماندار و معاون فرماندار و اعضا ستاد بحران همدان، نهاوند و گیان، مدیر کل منابع طبیعی استان، فرمانده نیروی انتظامی و نیروهای این فرماندهی، آتش نشانی شهرداری های نهاوند و گیان، شورای شهر، شهرداریو بخشداری گیان، نیروهای هلال احمر، مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند و همه مردمی که برای مهار آتش سوزی این منطقه با حضور در منطقه برای مهار آتش سوزی کمک و همراهی کردند قدردانی و تشکر می کنم.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نیان گفت:

    لعنت خدا بر باعث و بانی این آتش سوزی! ممنون از عزیزانی که آتش رو مهار کردند… خدا خیرشون بده

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش