جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5239

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ما برای مشکل آب مردم روستای فیازمان هماهنگی و نشستهایی داشته ایم که در نهایت مصوب گردید آب آشامیدنی این روستا از مجتمع گاماسیاب تامین گردد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در جمع مردم مومن، انقلابی و شهید پرور روستای فیازمان  نهاونداز توابع بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: اهالی و شورای اسلامی روستای قیازمان در گذشته باید مانع از گسترش ساخت و ساز به سمت چشمه منبع تامین آب می شدند اما با بوجود آمدن این مشکل ما بدنبال برطرف کردن آن هستیم .
کریم حمیدوند افزود: ما به شرکت آبفای روستایی پیشنهاد می دهیم به منظور جلوگیری از طولانی شدن خط انتقال آب به صورت موقت آب را توسط لوله گذاری از روی زمین و بدون حفاری انجام دهند و سپس بدنبال انجام کار و رفع مشکلات تملک اراضی باشند.
وی افزود: دولت با مردم صادق است و خیلی شفاف با مردم مسائل را مطرح می کند و ما هم به عنوان نماینده دولت راهکارهای اجرایی برای شما طرح و پیگیری می کنیم.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با همکاری فرمانداری، نماینده مردم نهاوند و آب و فاضلاب روستایی استان همدان مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب که چندین روستا را شامل می‌شود؛ در نظر گرفته‌شده است و با تکمیل آن مشکل روستای فیازمان نیز حل می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش