سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5173

صدای نهاوند:
با همت خیران و مردانی از تبار گذشت و ایثار امید، ویژه برنامه ای در جهت حمایت از کودکان سرطانی نهاوند برگزار شد تا امید در دل کودکان سرطانی نهاوند زنده بماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، عصر روز جمعه ۲۵ تیرماه کمپین حمایت از کودکان سرطانی که زیرنظر  عده ای از مردم خیر و نیکو کار نهاوندی اداره می‌شود  با اجرای برنامه موسیقی، در مجتمع امام خمینی(ره) گام بزرگی در زمینه کمک به  کودکان بیمار سرطانی نهاوند آغاز کرد.

متاسفانه بیماری سرطان دراستان همدان و شهرستان نهاوند به یک بیماری شایع تبدیل شده است و این بیماری به کودکان نیز رحم نکرده و این کودکان نیز به مبارزه با بیماری طاقت‌فرسا آستین بالا زده و دائم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

photo_2016-07-16_01-38-35

دیدن کودکان سرطانی در بیمارستان‌های نهاوند و همدان دل هر انسانی را به درد می‌آورد و به راستی که گذشت و ایثار و کمک‌های خیران در این زمینه یک نیاز اساسی بوده که مردانی از جنس سخاوت و ایثار به یاری این کودکان شتافته‌اند.

در حال‌حاضرکمپین خیریه بنیاد حمایت از کودکان سرطانی ۱۴ کودک نهاوندی مبتلا به سرطان و بیماری پیری زود رس را تحت پوشش خود قرار داده است و تمام  و یا قسمتی از هزینه‌های درمانی، بهداشتی و خدماتی و رفاهی این کوکان را بر عهده گرفته است.

بیماری سرطان یکی از بیماری‌های سخت بوده که هم‌اکنون بسیاری از کودکان، نوجوانان و مردان و زنان نهاوندی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و روزهای سختی را متحمل‌اند تا روزی به روشنی رسیده و بر آن غلبه کنند اما در این میان نباید از محبت و کمک خیران و اقشار مردم غافل بود چرا که این امر تاثیر بسزایی در بهبود این بیماری دارد.

photo_2016-07-16_01-37-55

کودکان سرطانی همانند دیگر کودکان نهاوندی حق زندگی و بهره‌مندی از تمام خدمات رفاهی را دارند و نباید این کودکان را در روزهای دشوار بیماری تنها گذاشت چرا که چشم امید آن‌ها به در بیمارستان‌ها بوده تا خبر خوشی به گوششان برسد.

هرچه از لحظات روبه‌رو شدن با کودکان سرطانی بگوییم کم است چرا که دیدن این کودکان سرطانی در مرکز شیمی‌درمانی اشک را از چشمان همه جاری می‌سازد و نباید این کودکان را تنها و بی‌نصیب از محبت و مهر به حال خود واگذاشت.

مادران و پدرانی که چشم انتظارشان به تنها فرزند خود است و این کودک که به خواست الهی به سرطان مبتلا شده است کار را برای آن‌ها سخت‌تر از قبل کرده اما با وجود این سختی‌ها لبخند شیرین و دلنشین کودک سرطانی چرخه زندگی پدر و مادر غم در چهره را دوباره به حرکت درمی‌آورد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش