جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5170

صدای نهاوند:
مدیرکل امور مجلس و نظارت معاونت حقوقی وزارت دفاع گفت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت و استعدادی نهفته برای اجرای کارهای بزرگ است به همین جهت نقشه های بزرگ مقیاس سه بعدی از اراضی نهاوند و ایجاد مجتمع کشت و صنعت در نهاوند بررسی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، جواد شامخی که بنا بر دعوت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و ایجاد مجتمع های کشت و صنعت و ارائه محصولات تولیدی کارخانجات و صنایع نهاوند در فروشگاههای زنجیره ای اتکا در نهاوند، در کارخانه دانه های روغنی خزل(نگین نهاوند) حضور یافت.

شامخی بعد از بازدید از این کارخانه در جلسه ای که با حضور سیف، متولی هلدینگ دامپروری و کشاورزی و مراتع وزارت دفاع، فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت:  شهر  نهاوند و استان همدان آنقدر استعداد دارد که کارهای زیادی می شود انجام داد، آب همین  رودخانه ی گاماسیاب یک دارایی  بسیار مهم است که می شود برای  توسعه از آن استفاده کرد و باشرایط موجود ما راهی به جز توسعه ی  بخش کشاورزی  و  تولید  نداریم. برای توسعه ی بیشتر باید  روابط بخش خصوصی  و  تولید با دولت سازگار و نزدیک شود و انشاءالله مسئولین باید در این زمینه فعال باشند و کمک نمایند .

وی ادامه داد:  با همکاری مدیران جهاد کشاورزی ،منابع طبیعی ،امور آب و فرمانداری نهاوند  زمینه ی ایجاد مجتمع کشت و صنعت در  نهاوند با  حضور کارشناسان وزارت دفاع مورد  مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل امور مجلس و نظارت معاونت حقوقی وزارت دفاع در ادامه اظهار داشت: تهیه ی نقشه های بزرگ مقیاس سه بعدی از  اراضی نهاوند (توسط وزارت دفاع) در حال تهیه است.

جواد شامخی افزود: به مردم شهرستان نهاوند تبریک می گویم که یکی از از نیروهای ارزشی، متفکر و عملیاتی که در صحن مجلس از نماینده های اکتیو، فعال و بسیار حساس و پیگیر هستند را بعنوان نماینده خود  انتخاب کرده اند.

شامخی ادامه داد: در ابتدای کار مجلس و در تشکیل فراکسیون ها به وضوح دیدم که ایشان ساختار سازی کرده و ضمن تشکیلات سازی فعالیتهای موثری  دارند و یقین دارم که منطقه ی  شما نتیجه ی فعالیت های ایشان را خواهد دید زیرا ایشان از مدیرانی است که کانونهای  تصمیم گیری را برای بهره وری بیشتر به هم نزدیک و مرتبط   می کند . نمونه ی آن، دعوت امروز است که امیدوارم منشا اثر باشد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش