دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5167

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند با تأکید به اینکه مفسدان اقتصادی باید اعدام شوند، گفت: برکناری مدیران علاج و راه ریشه‌کنی فساد و مفسدان اقتصادی در مملکت اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: برکناری مدیران علاج ریشه‌کنی مفسدان اقتصادی در مملکت اسلامی نیست باید مجازات شوند هرکس به‌اندازه آنچه برده است و به بیت‌المال آسیب رسانده است.

مغیثی گفت: دشمن از طریق رواج فرهنگ بی بند و باری که از طریق بی حجابی در جامع رواج می یابد در صدد مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی است .
وی با تاکید بر حفظ حجاب و عفت عمومی در سطح جامعه یاد آور شد: رعایت این مهم یکی از نیازهای لازم و ضروری برای جامعه است و انتظار می رود که خانواده ها به این موضوع با حساسیت بیشتری برخورد کنند.
امام جمعه نهاوند اضافه کرد: حجاب سنگر مقدس زنان مسلمان بوده و نماد عفت و صلابت زن مسلمان ایرانی محسوب می شود که لازم است این نماد از دستبرد بدخواهان در امان بماند .
وی در ادامه به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره و اضافه کرد: این نهاد مقدس ضامن و پاسدار اسلامیت نظام اسلامی است و باید تمامی قوانین مصوب مجلس به تأیید این شورا برسد.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ این جایگاه رفیع تأکید داشته و دارند و دشمن نیز از این جایگاه خشمگین و هراسان است،
وی مشروعیت قوانین را مشروط به تائید شورای نگهبان دانست و افزود: هیچ قانونی در جمهوری اسلامی ایران نمی تواند مشروعیت داشته باشد مگر اینکه به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد و این اهمیت جایگاه شورای نگهبان را مشهود می سازد.
وی در ادامه با اشاره به مساله مطرح شدن حقوق نامتعارف و فیش های حقوقی تاکید کرد: وظیفه مسئولان برخورد جدی با این افراد و بازگرداندن اموال به بیت المال است.
خطیب جمعه نهاوند افزود: در این زمینه دستگاههای نظارتی باید به وظیفه خود بخوبی عمل نمایند و علاوه بر آن قوانین اصلاح شود تا شاهد اینگونه تخلف و سوء استفاده از بیت المال مسلمانان نباشیم .
وی برخورد با افرادی را که با اعمال خود باعث صدمه به نظام شده اند باعث اجرای عدالت خواند و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هشدار دادند باید با فسادهای مالی و حقوق های نامتعارف برخورد شود تا عدالت در جامعه پیاده گردد و اعتماد و امید و عمومی مردم ترمیم شود .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش