جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5123

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به کمپین و همایش حمایت از ادامه کاوش معبد لائودیسه ضمن قدردانی و تشکر از کلیه دست اندر کاران وبرگزار کنندگان این همایش و حامیان تفکر مطالبه گری گفت: همراه با مردم برای ظهور آثار تاثیر گذار آن در آینده ی اقتصاد و تاریخ و توسعه ی نهاوند، در زمینه ی برنامه ریزی ،تخصیص اعتبار ، نظارت و اجرا و دعوت از نخبگان و باستان شناسان برای رسیدن به یافته های دیرینه شناسی ،در کنار شما تلاش نمایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرامنیا در این پیام که توسط فرامرز عین قلائی قرائت شد اعلام کرده است: امیدوارم این عزم عمومی با حمایت مدیران و مسئولین در همه ی  امور تسری یافته و افق  روشنی را برای آیندگان این شهرستان رقم زند.

متن کامل پیام حسن بهرامنیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به کمپین و کاوش حمایت از ادامه کاوش معبد لائودیسه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و با آرزوی سعادت و سلامتی نائب برحق ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری درود می فرستیم به روان پاک شهدای گلگون کفن حماسه هشت سال دفاع مقدس و پاره های  پیکر مقدس مدافعان غیور حریم حرم که امنیت و آرامش را برای  این مرز  و بوم به  ارمغان آوردند .

میهمانان گرانقدر، مردم شریف و بزرگوار ،مدعوین گرامی :

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی  کتاب گشوده ای است که برگی زرین و پر افتخار آن از بزرگی و عظمت ملتی حکایت دارد  که دیوان سراسر شعر و شعور آفرینش را با کلمات بی بدیل فرهنگ و تمدن برای نسلهای متمادی به گونه ای اسرار آمیز روایت می کند .

معبد لااودیسه نهاوند حقیقتی است پنهان در  پس هزاره های پیشین تاریخ کهن دیار باستانی نهاوند که با واکاوی لایه های پیچیده در قرون و اعصار گذشته، واژه های شگرفی را از سرگذشت نیاکان این سرزمین دلاور پرور با نقش های خفته در دل خاک با هزاران رمز و راز بیان می کند این کاوش باستانی که امروز با همت میهنی و خرد جمعی به مدد اصحاب رسانه و  فرهنگ برای تجلی آثار اراده ملی و فرهنگ مطالبه  گری در قاموس کشف بخشی از تمدن باستان  دیار بزرگ نامداران ،شکل گرفته است. پیش از آنکه وجود دیرینه های کهن و یافته های قدیم را در دفتر آثار باستانی به  ثبت و ضبط برساند، اراده ی استوار و عزم مردمی را اثبات می کند که گام بلندی را برای  اثبات حقوق حقه ی  خود برداشته اند .

نواها ،نماها،نمایه ها و نمادهایی که با سرقلم عشق به وطن و با سرانگشتان هنر وزیبا پسندی پرده های تو در توی هزار لای افکار مردمی را شکافته و همدلی و همراهی را کلید واژه ی توسعه ی نهاوند، از منظر دستیابی  به تاریخ و تمدن مشترک نیاکان و اخلاف و اسلاف پنداشته است راه درستی را در مسیر باورهای  توانمندی  بومی و تجلی عزم مردمی، نه تنها به ساکنین این دیار قدیم، بلکه به دلهای نگران گوشه های پراکنده ی این آب و خاک وشاید دور افتادگان از میهن، که دل در گرو پیشرفت دارند می گشاید. نقش گسترده ی یافته های  باستانی این تاریخ و تمدن کهن نه تنها در سرنوشت نهاوند  بلکه در تفکر ایرانیان و فراتر از  آن در تاریخ اقوام و ملل تاثیر گذار خواهد بود .

به دیگر زبان  شرح این همایش، صدای فریادی است که از حنجره های انتظار و سایش قلم های  منتظر برای رسیدن به افق روشن توسعه  از فراخنای محرومیت های سالیان دراز به گوش آیندگان تمدن و فرهنگ نهاوند خواهد رسید .

اینجانب  که با عرق ملی و پایبندی به فرهنگ متمدن شهرستان، از آغاز به این مطالبه ی ارزشمند پیوسته و تحقق خواسته ی مردم قدر دان نهاوند، با پشتوانه ی حمایت مردمی و جلب مشارکت عمومی و با استفاده از تمامی ظرفیت های دولتی و ملی را با امتنان تمنا  نموده ام .

اکنون که شما مردم شریف  نهاوند در حضور یکپارچه و حرکتی منسجم برگرفته از روحیه مطالبه گری در این خواسته ی جمعی که منافع عمومی را به دنبال دارد،اقدام نموده اید. ضمن حمایت از این اقدام شایسته، اعلام می دارم که در تمامی صحنه ها و قاطبه امور و جمیع اقدامات قانونی با قدرت در کنار شما خواهم بود و با شما میثاق خواهم داشت که مطالبه ی مردمی کمپین حمایت از کاوش لااودیسه را .

در پایان ضمن تشکر از کلیه دست اندر کاران  وبرگزار کنندگان این همایش  و حامیان تفکر مطالبه گری ،امیدوارم این عزم عمومی با حمایت مدیران و مسئولین در همه ی  امور تسری یافته و افق  روشنی را برای آیندگان این شهرستان رقم زند .

من الله التوفیق

حسن بهرام نیا

نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش