دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 5115

صدای نهاوند:
همزمان با 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف گردهمایی مردمی حامیان حریم خانواده شامگاه دوشنبه با حضور جمع زیادی از بانوان ، خانواده ها و طلاب حوزه های علمیه شهرستان در میدان ابوذر نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، در این گردهمایی که با هدف یاد آوری نقش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و خطر توطئه دشمن در زمینه به خطر انداختن کیان خانواده صورت پذیرفت امام جمعه نهاوند گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی در استواری خانواده ها و مصونیت آن در برابر انحرافات اجتماعی دارد .
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: امروز دشمن با ترویج بی بند و باری از طریق بی حجابی تلاش دارد خانواده ها را که هسته اصلی دوام و بقای جامعه هستند را از طریق بد حجابی و بی حجابی با مخاطره جدی روبرو سازد لذا همه در این زمینه مسئول هستند چرا که دود این بی بندو باریها به چشم همه می رود .
وی گفت: یکی از عرصه های مهم نفوذ دشمن ماهواره و فضای مجازی است که در این زمینه خانواده ها باید هوشیار باشند و فرزندان خود را کنترل نمایند .
وی افزود : باید تلاش نمائیم تا با امر به معروف و نهی از منکر در گسترش فرهنگ پرمحتوای اسلامی و نگاه داشتن حجاب و عفت در حفظ و گسترش آداب دینی درجامعه اسلامی گام های لازم برداشته شود.
وی کم اهمیت جلوه دادن حجاب را برنامه ریزی دشمنان دانست و گفت: امروز دنیای استکبار با به کارگیری تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله ماهواره ها و با برنامه ریزی دقیق خانواده ها و حجاب مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده و به صورت وسیع به ترویج فرهنگ غربی می پردازند.
وی افزود: در دنیای غرب اگر چه زنان دارای حجاب نمی باشند اما در خیابانها با آرایشهای غیر متعارف نیز ظاهر نمی شوند زیرا می دانند که آرایش غلیظ زنان دارای پیام خوبی نمی باشد.
وی گفت: در دوران دیکتاتوری رضا خان زنان ما در برابر مساله کشف حجاب ایستادند و حتی به گلوله بسته شدند اما حاضر نشدند دست از حجاب خود که با اعتقاد آنان آمیخته بود بردارند اما امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و سست نمودن پایه های اعتقادی به دنبال آن است که زنان را به سمت فرهنگ بی حجابی بکشاند .
۲۱ تیرماه سالروز مقاومت مردم مشهد در برابر کشف حجاب رضاخان است که باعث شد زنان به مسجد گوهر شاد پناهنده شوند و نیروهای قزاق نیز به روی آنان آتش گشودند لذا برای این منظور این روز به عنوان روز عفاف و حجاب در کشور نامگذاری شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش