سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5090

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه سند دار بودن اراضی منابع طبیعی در سراب گاماسیاب را از ملزومات جذب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر منابع طبیعی هنوز وضعیت سند اراضی مربوط به سراب گاماسیاب را تعیین تکلیف ننموده لذا سرمایه گذار هم نمی تواند وارد این قضیه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یک شنبه در جلسه هماهنگی ساماندهی سراب های نهاوند در محل فرمانداری گفت: ما از ادارات منابع طبیعی و میراث فرهنگی در این زمینه انتظار داریم که با جدیت به این مساله ورود پیدا نمایند و شرایطی را فراهم کنند که سرمایه گذار مجبور نشود کار رها کند و نهاوند را ترک نماید .
وی سند دار بودن اراضی منابع طبیعی در سراب گاماسیاب را از ملزومات جذب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر منابع طبیعی هنوز وضعیت سند اراضی مربوط به سراب گاماسیاب را تعیین تکلیف ننموده لذا سرمایه گذار هم نمی تواند وارد این قضیه شود .
حمیدوند اظهار داشت: مطابق قانون برای ساماندهی مناطق گردشگری باید سرمایه گذار بخش خصوصی جذب شود اما تا جذب سرمایه گذار دهیاران و شورای بخش و شهرداری نزدیک به این سرابها به صورت موقت به کار گرفته شده اند تا بتوانند در زمینه بهداشتی و امکانات اولیه نیازهای مسافران را فراهم نمایند .
وی اظهار کرد: تا زمانی که سرمایه گذار نیاید ما مجبور هستیم که از این رویه استفاده نمائیم تا بتوانیم به صورت موقت منطقه را ساماندهی کرده و وضعیت بهداشتی را کنترل نمائیم و زمانی که سرمایه گذار آمادگی ورود پیدا نمود ما باید آنرا در اختیار او قرار دهیم .
وی افزود: یکی از مشکلات بخش گردشگری و ساماندهی سرابها وجود موانع فرهنگی و اختلاف بین روستاهاست که در این زمینه لازم است این موانع برطرف شود تا سرمایه گذار رغبت نماید در این خصوص ورود پیدا نماید .
شهرستان نهاوند به علت بارندگی های مطلوب دارای ۱۳ سراب می باشد که مهمترین آنها سراب گاماسیاب ، گیان ، فارسبان و ملوسان می باشد .
در این بین سراب گیان و گاماسیاب بیشترین بازدید کننده را دارد به گونه ای که سالانه دهها هزار مسافر از آن ها استفاده می نمایند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش