سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5065

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه با اشاره به صداهای مهیب نیمه شب گذشته در سطح شهر نهاوند گفت: شب گذشته ساعت 2 نیمه شب صداهای گلوله که برخی می گویند ترقه بوده به تعداد زیادی در سطح شهر شنیده شد که لازم است نیروی انتظامی آنرا بررسی نموده و عوامل آنرا شناسایی کنند تا برخی برای شادی خود مزاحم امنیت مردم نشوند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند با بیان اینکه حقوق های نامتعارف ضربه روحی به مردم و خیانت به کشور است افزود: با توجه به اهمیت موضوع و برای ریشه کنی این وضعیت سران سه قوه قول داده اند که تا از بین بردن این معضل موضوع را پیگیری نموده و امید است ضمن برخورد با عوامل آن نتیجه را به مردم اعلام کنند.
حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب گفت: دشمن در گذشته که نتوانسته بود در قضیه کشف حجاب رضاخانی موفقیتی بدست آورد، امروز از طریق ماهواره و فضای مجازی وارد شده تا با بی حجابی زمینه بی عفتی و نابودی شخصیت زنان را فراهم سازد.
وی گفت: مشکلات عمده اجتماعی مانند بالا رفتن سن ازدواج و فسادهای غیر اخلاقی از آثار بدحجابی است که باید زنان را به عواقب شوم آن هوشیار نمود.
وی افزود: در دنیای غرب زنان اهل حجاب نیستند اما آرایش کرده نیز در خیابانها نمی آیند زیرا آرایش زن در خیابان معنی دارد و برخی این را نمی دانند که باید آنان را نسبت به این مسائل آگاه نمود.
وی با اشاره به انفجارهای تروریستی عراق و نیز کشتار مردم بی گناه یمن گفت: توطئه مثلث شوم غربی ، عربی و عبری باعث شده که مسلمانان اینگونه به جان هم بیفتند و اینگونه زن و مرد مسلمان کشته شوند.
وی افزود: رژیم آل سعود هم پیمان رژیم اسراییل است که با نابودی مردم مسلمان منطقه بدنبال آن است که به صهیونیست خدمت کرده و فضای امنی برای او بوجود آورد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش