جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5022

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: باید تنگ‌نظری‌ها در راستای واگذاری امور دولت به بخش خصوصی و کوچک‌سازی دولت در شهرستان نهاوند از بین برود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در کمیته برنامه ریزی نهاوند گفت: سال گذشته با توجه به تمامی مسائل و مشکلات موجود بدترین سال اقتصادی دولت بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرستان نهاوند نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به‌تبع آن از مشکلات و نبود اعتبار در بخش‌های مختلف بی‌بهره نبوده اما به نسبت سایر نقاط استان تقریباً وضعیت بهتری داشته است.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: اتحاد و همبستگی ادارات با بخش خصوص در شرایط موجود موجب جلوگیری از توقف چرخ اجرایی کشور می‌شود بنابراین از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود که نسبت به ایجاد زمینه‌ای مساعد و مناسب بیش‌ازپیش اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی بحث مهمی است که همه مسئولان باید نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنند چراکه اقتصاد مقاومتی اهرمی در برابر دیوانگان داخلی و خارجی همچون ترامپ است.

حمیدوند با اشاره به اینکه آثار برجام در درازمدت قابل‌لمس و ملموس‌تر خواهد شد، گفت: یکی از آفات مهم تحریم‌ها خارج کردن بخش تولید کشور از چرخه بود که با دید مساعد همه ارگان‌ها و تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری مقررشده که بیش‌ازپیش به آنچه در داخل کشور است اتکا شود تا دوباره در صورت عهدشکنی آمریکا متضرر نشویم.

وی با اشاره به اینکه اختلاس‌های غیرقابل‌برگشت میلیاردی مزید بر علت فلج شدن چرخ تولید کشور شد، گفت: باید تنگ‌نظری‌ها در راستای واگذاری امور دولت به بخش خصوصی و کوچک‌سازی دولت از بین برود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش