جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4980

صدای نهاوند:
مسجد بین‌راهی امام حسین(ع) نهاوند عصر روز پنج شنبه 10 تیرماه با حضور امام جمعه شهرهای نهاوند و فیروزان، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار نهاوندف فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، بخشدران مرکزی و خزل نهاوند، تعدادی زیادی از مدیران و اقشار مختلف مردم نهاوند در جاده نهاوند-کرمانشاه مقابل کارخانه آراد شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند امام جمعه شهر نهاوند در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند بعنوان یکی از شهرستان های مهم غرب کشور و استان همدان محسوب می شود که باید مسئولان و مردم تلاش خود را برای گسترش فضاهای مذهبی در این شهرستان بکار بگیرند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه: اینکه یکی از راههای تقویت زیرساخت‌های دینی توسعه مساجد و مراکز مذهبی است از بانیان و خیرین این اقدام ارزشمند و خداپسندانه برادران خزاییتقدیر و قدردانی کرد و افزود: خدمت به دین اسلام با توسعه فضاها واماکن دینی سبب رضای خداوند متعال خواهد شد.

IMG_6082

مغیثی بیان داشت: افرادی که مساجد را تعمیر و یا می سازند دارای سه خصلت ممتاز هستند اول دارای انگیزه الهی هستند، دوم به قیامت اعتقاد دارند وسوم فقط از خداوند متعال می ترسند.

وی گفت: شهرستان نهاوند در مسیر زائران ایرانی و عراقی برای رفتن به عتبات عالیات و شهرهای زیارتی مشهد و قم قرار دارد و این شهرستان نقطه اتصال مرکز کشور به غرب کشورمحسوب می شود لذا احداث این مسجد بین راهی با تمام امکانات و در موقعیت بسیار مناسب امری ضروری و لازم بود.

IMG_6087

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار داشت: یکی از کمبودهای مهم شهرستان نهاوند بعنوان دروازه ورود اسلام به ایران نبود مسجد در خروجی و ورودی های این شهر مهم تاریخی و مذهبی است.

حسن بهرام نیا گفت: شهرستان نهاوند یکی از مهمترین شهرهای غرب کشور است که دارای راه‌های مواصلاتی زیادی به غرب و عتبات عالیات است و کمک به ساخت مساجد بین راهی یکی از کارهایی است که می‌تواند برای مسافران و رهگذران جاده‌های برای استراحت و اقامه نماز ایجاد رضایت کند.

IMG_6084

بهرامنیا در پایان اظهار ضمن تقدیر و قدردانی از اقدام ارزشمند و خداپسندانه برادران خزایی گفت:  امروز شاهد راه‌اندازی  مسجد بین راهی امام حسین(ع) در جاده نهاوند-کرمانشاه هستیم که خود نقش ارزنده‌ای در موقعیت تاریخی، مذهبی و فرهنگی منطقه دارد و امیدواریم این کارهای فرهنگی توسط خیرین شهرستان نهاوند ادامه داشته باشد.

نماینده برادران خزایی به عنوان نماینده خیرینی که مسجد بین راهی امام حسین(ع) نهاوند را بنا نهاده اند در این مراسم گفت: مسجد بین راهی امام حسین(ع) در زمینی به مساحت۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۸۰ متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با تمام امکانات خدماتی در کنار کارخانه آراد شهرستان نهاوند احاث شده است.

IMG_6090

مومنعلی خزایی اظهار داشت: ساخت مسجد  بین راهی امام حسین(ع) برای زایرین عتبات عالیات و شهرهای زیارتی مشهد و قم و مسافرین یک نیازی اساسی بود که امروز افتتاح شده است.

خزایی ادامه داد: انجام برنامه‌های فرهنگی از قبیل تبلیغ وقف، برپایی مراسم اعیاد و سوگواری ائمه، برنامه‌های نوروزی و تابستانی از جمله اهداف اوقاف در ساخت مساجد بین راهی است.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستان نهاوند خواست تا با اتحاد، وحدت و برداری راه توسعه و پیشرفت نهاون را هموار کنند.

در پایان این مراسم مدعوین نماز مغرب و عشا را به امامت امام جمعه نهاوند اقامه و در پایان با افطار و شام از مدعوین پذیرایی شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش