جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4978

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: هیات حاکمه آمریکا بزرگترین دشمنان حقوق بشر هستند که جنایت آنها در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در مصلی نماز جمعه افزود: نامگذاری ششم تا ۱۲ تیر ماه به عنوان حقوق بشر آمریکایی ادعایی مضحک است زیرا نظام سلطه در این مدت جنایات زیادی را علیه انقلاب اسلامی انجام داده است .
مغیثی گفت: آمریکا در همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی یا به طور مستقیم نقش داشته و یا در آن اثر گذار بوده که نمونه های آن حمایت از نظام شاهنشاهی ، غارت و چپاول اموال ایران و ترور ۱۷ هزار نفر در ایران می باد .
وی گفت: در هفته ای که به نام حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده حوادثی مانند سرنگونی هواپیمای ایرباس ، ترور رهبر انقلاب ، ترور چهارمین شهید محراب ، بمباران شیمیایی سردشت به وقوع پیوست که نشان دهنده جنایت این ؤزیم در برخورد با انقلاب اسلامی است .
امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا دشمن اصلی ماست و همواره به دنبال کارشکنی در مذاکرات بوده است لذا نباید امیدی به آمریکا داشته باشیم و فکر کنیم با مذاکره می توان با او برخورد نمائیم .
وی در بخش دیگری از خطبه های خود وجود نفاق در جهان اسلام را از خطرات پیش روی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانسته به صورت رودرو با آمریکا و سایر قدرتها وارد مبارزه شود و دست آنها را از کشور کوتاه کند اما جریان نفاق در بین برخی سران کشورهای اسلامی این خطر را در برابر انقلاب قرار داده است .
وی افزود: آمریکا برای برخورد با انقلاب اسلامی جنگ نیابتی به راه انداخته که هدف آن تضعیف مسلمانان و معرفی چهره ای خشن از اسلام است تا بدینوسیله هم به اهدافش برسد و هم در سایه تضعیف مسلمانان امنیت اسرائیل را تامین نماید .
خطیب جمعه نهاوند با تقدیر از حضور حماسی مردم نهاوند در روز جهانی قدس گفت: بدون شک این همدلی و اتحاد باعث دلگرمی مردم ستمدیده فلسطین و موجب یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهدافش می شود .
وی با اشاره به انجام عبادات مردم در ماه مبارک رمضان گفت: مردم در این ماه روزه گرفتند و نماز ای اول وقت خواندند لذا باید بدانند که بعد از ماه رمضان نیز انجام این عبادات را فراموش نکنند و همواره بر اجرای فرایض دینی مقید باشند .
وی گفت: روز چهارشنبه هفته آینده عید فطر است و کسانی باید این عید را جشن بگیرند که یک ماه به عبادت خدا پرداختند و کسانی که بدون عذر شرعی روزه نگرفتند این روز برای آنها عید نیست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش