جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4968

صدای نهاوند:
مردم نهاوند بار دیگر همچون گذشته در خیابان‌ها حضور یافته تا با فریاد و شعارهای کوبنده در روز جهانی قدس، خشم خود را نسبت به اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، روز جهانی قدس بار دیگر فرارسید. حکایت امروز مردم در خیابان‌ها، حکایت مظلومیت شصت‌وهشت‌ساله ملتی است که قربانی بد اندیشی و کج فهمی افرادی شده‌ که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

امروز مردم شریف نهاوند با مشت های گره‌کرده، امید را برای کودکان فلسطینی به ارمغان می‌آورند. این مردم به‌خوبی می‌دانند که‌ چشم امید صدها فلسطینی به مشت های ماست.

و امروز هم مردم نهاوند در خیابان‌ها حاضرشده تا با حضور خود باعث کوری چشم دشمنان شوند. امروز ندای هر مسلمان «مرگ بر اسرائیل» بوده و این فریاد نیز دشمن را به رعب می‌اندازد.

photo_2016-07-01_18-14-10

حضور در راهپیمایی قدس وظیفه هر ایرانی است

یک شهروند نهاوندی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، حضور در راهپیمایی قدس را وظیفه هر مسلمان ایرانی دانست و افزود: برای اعلام برائت و انزجار از دشمن در این راهپیمایی شرکت می‌کنم.

غضنفر سلگیبا بیان اینکه روز قدس، وحدت و همدلی مسلمانان را به رخ جهانیان می‌کشد، اظهار کرد: باید با حضور حداکثری در این راهپیمایی، خشم خود را به آمریکا و اسرائیل و حمایت خود را نیز از فلسطین اعلام کنیم.

 

photo_2016-07-01_18-14-01

عضو شورای اسلامی روستای زرامین سفلی نهاوند با بیان اینکه فلسطین باید بداند که ملت غیور ایران همواره حامی آن‌ها خواهد بود، افزود: راهپیمایی مردم در این روز بزرگ، نشان‌دهنده این نیت پاک آن‌ها است.

عباس ترکاشوند با بیان این مطلب که «ای فلسطین، پایدار باش که ما بیداریم»، اظهار کرد: در شرایط کنونی که اسرائیل جنایتکار، هم‌وطنان فلسطینی را از حداقل های زندگی محروم کرده است، نیازمند حمایت ما هستند.

photo_2016-07-01_18-13-52

ایوب سنگ سفیدی یکی از ورزشکاران شهرستان نهاوند هم به خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: مردم مسلمان و بصیر ایران اسلامی همراه حامی فلسطین بوده و برای مبازره با آمریکا، رژیم آل سعود و اسرائیل از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: امید است دست این دشمنان از تجاوز به خانه، مال و ناموس فلسطین کوتاه شده و به سزای اعمال جنایت‌کارانه خود برسند.

۷۶۱۴۱۵

فاطمه تقدیری یکی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس نهاوند نیز گفت: باید با حضور حداکثری در این راهپیمایی، خشم خود را به آمریکا و اسرائیل و حمایت خود را نیز از فلسطین اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا از حضور مردم در این صحنه‌ها به‌شدت می‌هراسد و در برابر عظمت ایرانیان و وحدت آن‌ها نیز احساس حقارت خواهد کرد.

photo_2016-07-01_18-13-44

علی سلگی هم در حاشیه راهپیمایی مردم روستای شهرک خزل نهاوند گفت:  مردم باید بدانند که با حضور در راهپیمایی بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین قدم را برای رهایی مسلمانان بر می‌دارند.

وی افزود: آمریکا از حضور مردم در این صحنه‌ها به‌شدت می‌هراسد و در برابر عظمت ایرانیان و وحدت آن‌ها نیز احساس حقارت خواهد کرد.

photo_2016-07-01_18-14-28

یکی دیگر از همشهریان نهاوند گفت: آمریکا از حضور مردم در این صحنه‌ها به‌شدت می‌هراسد و در برابر عظمت ایرانیان و وحدت آن‌ها نیز احساس حقارت خواهد کرد.

علی حاجیان افزود:روز قدس یادآور دوراندیشی بزرگ‌مرد مبارزه با صهیونیسم غاصب است که در بلندای اندیشه، جهاد و مقاومت خود را به مبارزه‌طلبید.

آری مردم شهرستان نهاوند همیشه و در هر شرایطی با حضور در صحنه‌های مختلف، ثابت کرده‌اند که همواره حامی و پشتیبان انقلاب خواهند بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش