جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4965

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند:

صادرات سیمان نهاوند به عراق قطع شده است

صدای نهاوند:
مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به طلب 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی شرکت از اداره دارایی، گفت: از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسین اکبری ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر اینکه هم اکنون سیمان نهاوند با حداکثر ظرفیت کار می‌کند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته ۸۰ درصد محصولات شرکت سیمان نهاوند صادراتی بوده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع و مشکل ایجاد شده است، بیان کرد: انجام بازاریابی برای بازار داخل آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به وضعیت بد بازار سیمان در کشور، ادامه داد: شرکت سیمان نهاوند ماه گذشته ۷۰ هزار تن فروش در داخل کشور داشت.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی با هدف پیدا کردن بازارهای صادراتی در کشورهای یمن، عمان و آفریقا انجام شده است، ادامه داد: ایجاد محصول جدید برای عرضه در بازارها در حال برنامه‌ریزی است.

اکبری با بیان اینکه مشکلاتی از نظر حمل و نقل دریایی وجود دارد چراکه قیمت‌ها متغیر است، افزود: در مسائل مربوط به گمرک نیز مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم وجود نقدینگی نزدیک ۲ میلیون دلار صادرات انجام شده اما پولی پرداخت نشده است، افزود: ماه گذشته ۷۰ هزار تن سیمان در شرکت سیمان نهاوند تولید شد و به فروش رفت اما همچنان از نظر بازار داخلی و خارجی مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به اینکه شرکت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اداره دارایی طلب دارد، بیان کرد: یک‌میلیارد تومان از این طلب ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی از دارایی تایید شده است.

وی با بیان اینکه برای پرداخت هزینه‌های جاری شرکت سیمان نهاوند باید ماهانه ۶ میلیارد تومان فروش داشته باشد، بیان کرد: عمده مشکل شرکت پرداخت بدهی ارزی است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش