شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 4923

صدای نهاوند:
همایش بزرگ پیشگیری، درمان، مقابله باعرضه مواد مخدر در آخرین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر روز دوشنبه 7 تیرماه در مسجد دوخواهران نهاوند به میزبانی پایگاه خدمات اجتماعی مهر علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار اشت: تاکنون رویکرد دولت در امر مبارزه با مواد مخدر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌ها دو مقوله پیشگیری و مقابله بوده است.

کریم حمیدوند گفت: امر مقابله بر عهده نیروی انتظامی، دادستانی و ارگان‌های ازاین‌دست داشت و بحث پیشگیری نیز توسط بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر متولیان انجام می‌شد که با محوریت دولت بوده است.

حمیدوند افزود:  رویکرد جدیدی که در کشور بسیج شده و اجرا خواهد شد، محول کردن این امر مهم توسط تشکل‌های مردم‌نهاد است. دولت بودجه‌هایی که در این زمینه توسط دستگاه‌های متولی هزینه می‌کرده ازاین‌پس از طریق تشکل‌های مردم‌نهاد هزینه خواهد شد.

IMG_6057

وی ادامه داد: متأسفانه در شهرستان ما این‌گونه تشکیلات مردم‌نهاد زیاد نیست و بنده همین‌جا از نخبگان، تحصیل‌کردگان رشته روانشناسی، دانشجویان و جوانان درخواست می‌کنم تا درخواست، ثبت و تشکیل این‌گونه تشکل‌ها را در اسرع وقت پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: وی خواستار همکاری هر چه بیشتر نهادهای آموزشی چون مدارس و دانشگاه‌ها با نهاد خانواده برای پیشگیری از روی آوردن جوانان به اعتیاد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین رکن مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد هست و کانون گرم خانواده تأثیرگذارترین نهاد در این امر است.

سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: تنها هدف این پدیده شوم تیره کردن سرنوشت بشر است که باید بااطلاع رسانی‌های به‌موقع مردم را از این پدیده شوم آگاه کرد.

IMG_6058

اقبالیان با اشاره به اینکه امروز مواد مخدر از شکل سنتی خارج‌شده است و به مواد مخدر صنعتی تبدیل‌شده است گفت: امروز مواد مخدر از شکل سنتی به مواد صنعتی تبدیل‌شده است که بسیار راحت در اختیار عموم قرار دارد.

وی  با بیان این مطلب مردم باید جدی بودن خطر اعتیاد و مواد مخدر را بیش از پیش لمس کنند، افزود: لازم است در سطح خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز تجمع، برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با مصرف مواد مخدر با جدیت پیگیری شود.

IMG_6061

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان گفت: تا کنون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران چهار هزار شهید سرافراز و ۱۲ هزار جانباز و ایثارگر را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در پایان این مراسم از مهمانان و مدعوین این همایش پس از بازدید از نمایشگاه عکس مبارزه با مواد مخدر با شام پذیرایی بعمل آمد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات ازتون ممنون میشم اگردر پاساژها مخصوصاپاساژه های خیابان ابوذر حتی خیاطی های تو کاروانسراجنب درب بازارراماموربذارین واون موقع بونید این مواد راچه کسانی میفروشند وبه چه کارهایی متوسل میشوند

  2. الف.نهاوندی گفت:

    باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات ازتون ممنون میشم اگردر پاساژها مخصوصاپاساژه های خیابان ابوذر حتی خیاطی های تو کاروانسراجنب درب بازارراماموربذارین واون موقع بونید این مواد راچه کسانی میفروشند وبه چه کارهایی متوسل میشوند ببخشبد خیابان هفده شهریور

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش