جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4900

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در خصوص رسیدگی به پرونده مدیرانی که حقوق میلیونی آن‌ها افشا شد، گفت: از دستگاه قضایی در راستای ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در خصوص برخورد با این افراد تشکر می کنیم و امیدواریم این اقدامات برای سایرین بازدارنده باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه دولت تدبیر و امید در عرصه مدیریتی کمترین تغییرات را انجام داده است در حالی که اگر تغییرات بیشتری در پاک سازی مدیران گذشته صورت می گرفت شاهد دریافت حقوق های میلیونی برخی مدیران نبودیم.

حمیدوند با اشاره به اینکه خوشبختانه تعدادی از مسئولان دولت قبل به جرم اختلاص های کلان در زندان هستند گفت: امروز ملت ایران خوشحال و ابراز رضایت دارند که قوه قضائیه بعد از ورود به اختلاص های میلیاردی در حال پیگیری، افشا و برخورد با حقوق های میلیونی برخی مدیران است.

وی در ادامه این جلسه بیان داشت: شهرستان نهاوند پتانسیل‌های بسیاری همچون سراب‌ها و اماکن تاریخی دارد که استفاده از ظرفیت آن‌ها برای جذب توریست و گردشگران داخلی و خارجی مغفول مانده است.

وی در ادامه با انتقاد از تعصب برخی دستگاه‌ها گفت: بخش دولتی باید تعصب‌های خود را کنار گذاشته و مدیریت سراب‌های شهرستان را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا علاوه بر کسب درآمد به ساماندهی آن‌ها نیز کمک شود.

حمیدوند با بیان اینکه فرد سرمایه‌گذار باید به دنبال مطرح کردن نهاوند بوده و زیرساخت سرمایه گذاری های بیشتر را فراهم کند، گفت: عملیاتی کردن اقدامات از سوی رهبر معظم انقلاب بارها گوشزد شده است.

فرماندار نهاوند با توجه به احتمال آتش‌سوزی مراتع و زمین‌های کشاورزی نهاوند در تابستان، گفت: تشکل‌های منابع طبیعی و محیط‌زیست و اداره منابع طبیعی باید برای ایجاد آتش‌برها اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

وی با اشاره به اثرات منفی شوینده‌ها و مواد شیمیایی در آب سراب‌ها برای گونه‌های طبیعی و جانوری موجود در بستر سراب‌ها و رودخانه‌های متصل گفت: باید با توجه به اتمام ماه رمضان و شروع سفرها و خروج اهالی از منازل، بنرهایی در خصوص ممنوعیت شست و شوی ظروف با مواد شیمیایی در سراب‌ها اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار نهاوند براساس گزارش‌های دریافتی از ادارات زیرمجموعه خدمات سفر در این جلسه گفت: شهرستان نهاوند با بهره‌گیری از تمامی امکانات و توان موجود در بحث اسکان مسافران در خانه معلم  و مدارس در نظر گرفته‌شده برنامه ریزی و با آمادگی کامل به استقبال میهمانان نوروزی سراسر کشور می رود.

حمیدوند در پایان با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در خصوص رسیدگی به پرونده مدیرانی که حقوق میلیونی آن‌ها افشا شد، گفت: از دستگاه قضایی در راستای ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در خصوص برخورد با این افراد تشکر می کنیم و امیدواریم این اقدامات برای سایرین بازدارنده باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بنده خدا گفت:

    سلام، یکی نیست بگه،عمو کریم به فهم مردم توهین نکن دیگه اخوی! کیه که نمیدونه تغییرات شما دیگه از اتوبوسی هم گذشت و قطاری عوض کردید. همین نهاوند خودمون تا جایی که ممکن بود عوض کردید غیر اینه؟؟؟

  2. الف.نهاوندی گفت:

    دیگه حقوقها نجومی شده مابدبخت بیچاره ها خدارو داریم انشالله یه زلزله صد ریشتری بیاد ونسل ایرانی های دروغگورا ازروی زمین وردارد،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش