مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 4789

صدای نهاوند-
فرماندار نهاوند بابیان اینکه کارمندان معتاد باید از چرخه اداری نهاوند خارج شوند، گفت: بایدبه کارمندان معتاد در ادارات نهاوند تذکر داده شود و در صورت بی توجهی با آنها برخورد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان نهاوند گفت: مبارزه با مواد مخدر مبحثی اجتماعی است و دستگاه‌ها باید به‌صورت جدی و در حوزه اختیارات خود در این زمینه عمل کنند.

وی ادامه داد: اداره بهزیستی باید از کمپ‌های موجود در شهرستان به‌صورت سرزده بازرسی به عمل آورد تا شاهد تخلفات احتمالی نباشیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: در این راستا ادارات مختلف همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر و اعضای این شورا برنامه‌های مناسبی را در دستور کار خوددارند.

حمیدوند گفت: شورای فرهنگ عمومی، کمیته مبارزه با مواد مخدر و شورای فرهنگ عمومی با توجه به الزام و مکمل بودن این سه کارگروه باید سالانه نشست‌هایی برای هماهنگی هرچه بیشتر در راستای هدفمند شدن کارهای خود داشته باشند.

فرماندار نهاوند به ترویج و اشاعه قلیان کشیدن درملأعام اشاره کرد و گفت: کشیدن قلیان در مراکز عمومی همچون پارک‌ها و غیره باید کنترل شود و این امر با توجه به وجود خلأ قانونی باید در بحث امربه‌معروف و تذکر لسانی جدی‌ گرفته شود.

حمیدوند بابیان اینکه باید در رابطه با مواد مخدر کارشناسی کار انجام شود، گفت: باید به کارمندان معتاد در ادارات نهاوند تذکر داده شود و در صورت بی توجهی با آن‌ها برخورد شود و روانه کمپ شوند.

وی گفت: مبارزه با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر باید با کمک اطلاعات مردمی باشد تا نیروی انتظامی بتواند این پدیده شوم را از سطح شهرستان نهاوند به نحو مطلوب‌تری ریشه‌کن کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش