دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4561

صدای نهاوند:

پیگیری پایگاه خبری صدای نهاوند بعد از دو سال بالاخره نتیجه داد و دو پل عابر پیاده شهر نهاوند واقع در خیایان فرمانداری روبروی بخشداری مرکزی و بلوار امام حسین روبروی ترمینال قدیم جمع آوری و به دو مکان جدید منتقل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند در گزارشی تحت عنوان “پل های عابر پیاده نهاوند در حسرت قدم های مردم/ پل ها سوهان روح مردم و نماد سئوالهای بی جواب” خواستار جمع آوری دو پل عابر پیاده شهر نهاوند که هیچ استفاده ای از آنها نمی شود شد.

یکی از این طرح ها و پروژه های شتاب زده که اعتراض و انتقاد به همراه دارد نصب دو پل عابر پیاده در دو نقطه شهر نهاوند یعنی خیابان فرمانداری روبروی بخشداری مرکزی و دیگری بلوار امام حسین(ع) روبروی ترمینال است که با گذشت شش سال هنوز هیچ فردی دلیل و منطقی برای نصب انها با توجه به شرایط موجود این دو منطقه پیدا نکرده است.

با این شرایط مردم نهاوند از شورای شهر و شهردار جدید نهاوند تقاضا دارند با رعایت حقوق مردم در کنار احترام و کرامت آنان از اولویت‌های مهم شهر و اموال مردم که در اختیار شهرداری است و در وصول مطالبات و حقوق مردم دقت کافی و در هزینه‌کردن آن نیز نظارت داشته باشند.

به هر صورت بعد از گذشت دو سال در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند که صبح سه شنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور معاون فرماندار در فرمانداری برگزار شد، مصوب شد این دو پل جمع آوری و یکی از آنها در مقابل مجتمع ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند و دیگری در مقابل باغ بهشت نهاوند نصب شوند.

سید رضا سلامتی ظهر سه‌شنبه در شورای ترافیک شهرستان نهاوند با بیان اینکه ادارات نباید دست بر روی دست بگذارند و مصوبات را بر روی کاغذ بدون عمل رها کنند، گفت: تا رسیدن به نقطه ایده ال فاصله‌بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی طی ۱۵ روز آینده موظف به پیگیری و به نتیجه رساندن وضعیت تقاطع سه‌راهی شعبان است و  باید دو منزل مسکونی موجود در آن محور را به تملک خود درآورد، گفت: ۱۱ کیلومتر از سه‌راهی دهفول نیز خطرآفرین بوده و دارای آمار تصادف بالایی است که باید موارد و مستندات موجود را برای پیگیری و ارائه به اداره کل راه و شهرسازی استان آماده کرد.

وی در ادامه اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری نهاوند در خصوص ساماندهی دست‌فروشان که عامل ترافیک هستند را مناسب دانست و گفت: شهرداری نصب ۶ دوربین را در دستور کار خود قرار داده است که سه دوربین در مبادی ورودی و خروجی شهر و سه دوربین دیگر در میدان‌های امام خمینی(ره) و قیصریه و چهارراه معلم نصب می شود.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. امین گفت:

    چرا اینا رو جابه جا کنن؟! خوب دو تا دیگه بسازن. حداقل یه زره نمای مدرن به شهر دادن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش