دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4554

صدای نهاوند:

رئیس ارشاد اسلامی نهاوند از اکران فیلم «محمد رسول‌‌الله(ص)» از ابتدای ماه رمضان در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح اظهار کرد: همزمان با آغاز به‌کار دوباره سینمای نهاوند پس از چندین سال وقفه، فیلم «محمد رسول‌‌الله(ص)» در نهاوند اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به درخواست و استقبال مردم طی چند روز گذشته از سینمای نهاوند بعد از اکران «من سالوادور نیستم»، فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به نمایش در می‌آید، افزود: در جامعه امروز رسانه و هنر بیشترین نقش را در فرهنگ‌سازی دارند به طوریکه فیلم در بسیاری از کشورها اولویت اول سرمایه‌گذاری را در بحث فرهنگ به خود اختصاص داده است.

مصباح ادامه داد: ناامن و قدیمی بودن ساختمان و سیستم‌های سالن سینما، از بین رفتن مبلمان و نبود تجهیزات به‌روز مانند نور و پرده علت تعطیلی سینمای نهاوند بوده است، به علت فراهم نبودن امکانات، طبق ماده ۵ کمیسیون استانداری که در رأس آن دفتر فنی استانداری قرار دارد و نظر سایر دستگاه‌های مربوطه، سینمای نهاوند از ادامه فعالیت بازماند و تعطیل شد.

رئیس ارشاد اسلامی نهاوند همچنین نداشتن تمایل به ادامه فعالیت مالک اسبق سینمای نهاوند را از دیگر علل تعطیلی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان سینما خصوصی و شخصی بود و با پیگیری‌های به عمل آمده مالک حاضر نشد امکانات را به‌روز کند بنابراین سینما تعطیل شد.

وی بیان کرد: سال ۹۰ سینما اندیشه نهاوند پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام با حمایت‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مسئولان شهرستانی و استانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد آغاز به‌کارکرد، خوشبختانه سینمای نهاوند پس از چند سال وقفه، به تازگی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با اکران فیلم «من سالوادور نیستم» مجددا کار خود را آغاز کرده و همه‌روزه در سه نوبت در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۲۰ با بهای ۵ هزار تومان آماده استقبال از تمامی آحاد مردم و ادارات شهرستان نهاوند است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش