سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4548

صدای نهاوند:

دفتر  بین المللی خدمات مسافرتی و گردشگری “رها سیر میلاد”در شهرستان نهاوند با هدف رونق‌بخشی به صنعت گردشگری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، صبح روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار، رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان نهاوند و معاون مدیر کل اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان همدان دفتر  بین المللی خدمات مسافرتی و گردشگری “رها سیر میلاد” در منطقه فرمانداری نهاوند افتتاح شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از بهمن ساکی مدیر دفتر  بین المللی خدمات مسافرتی و گردشگری “رها سیر میلاد” به خاطر ارائه خدمات و اشتغال زایی جوانان اظهار داشت: خدمت به نظام ومردم عبادت است وهرکس در این مسیر حرکت کند رستگاری دنیا وآخرت از آن اوست.  

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: ملت قدر شناس ایران اسلامی شایسته خدمات بیش از پیش هستند و مسئولان باید تلاش کنند تا با خدمات رسانی بیشتر شهد شیرین انقلاب را به کام مردم برسانند.

مغیثی با اشاره به اینکه این دفاتر در اشتغال برای جوانان موثرند، اظهار داشت: ارائه خدمات مدرن به گردشگران توسط این دفاتر سبب توسعه اقتصادی و درآمدزایی می شود.

IMG_5792

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در ادامه این مراسم افتتاح این دفتر را در راستای اقتصاد مقاومتی وایجاد اشتغال در شهرستان بسیار مفید وضروری دانست وافزود: افتتاح این دفتر می تواند به رونق گردشگری در شهرستان کمک کند.

کریم حمیدوند بیان داشت: با افتتاح این دفتر بین المللی خدمات مسافرتی و گردشگری در نهاوند ، برای هشت نفر شغل ایجاد شده است.   

حمیدوند ادامه داد: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان واسطه گردشگری نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کنند و استان همدان با توجه به وجود آثار تاریخی مطرح، مناطق گردشگری‌، طبیعت بکر و بی‌نظیر خود از استان‌های شاخص در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

IMG_5790

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان نیز در این مراسم اظهار داشت:استان همدان دارای ۳۶ دفتر خدماتی مسافرتی است که امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از این دفاتر بعنوان ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری هستیم.

علی خاکسار گفت:در حال حاضر استان همدان دارای ۳۷ آژانس مسافرتی است که از این تعداد ۲۲ دفتر در شهر همدان و ۱۵ دفتر در شهرستان‌ها فعال است که شهرستان نهاوند دارای ۳ دفتر خدمات مسافرتی است.

خاکسار بیان داشت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان واسطه گردشگری نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توانند با فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور و با ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر برای جذب گردشگران فعالیت کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان تاکید کرد: خوشبختانه دفاتر خدمات مسافرتی استان دارای کارکنانی متخصص در حوزه گردشگری هستند که این مسأله در ارائه خدمات مناسب بسیار تأثیر‌گذار است.

IMG_5793

مدیر شرکت بین المللی خدمات مسافرتی گردشگری “رها سیر میلاد” نهاوند هم در پایان این مراسم گفت: استان همدان نسبت به استان های گردشگر دیگر مهجور مانده است و ما می خواهیم گردشگران خارجی را به این استان دعوت کنیم و همدان و نهاوند و دیگر شهرهای غرب کشور را بیش از پیش بشناسند.

بهمن ساکی ادامه داد: سعی ما بر این است ما خدماتی را انجام خواهیم داد که در غرب کشور منحصر به فرد است و به بدنبال کارهای روتینی که دفاتر انجام می دهند کمتر هستیم.

IMG_5798

ساکی بیان داشت: با نیت خدمت به مردم در راستای مسافرت هوایی و توسعه صنعت گردشگری استان با تیمی جوان و پرانژی وارد عرصه شده ایم و هم اکنون آماده خدمات رسانی هستیم.

وی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه میان عرضه‌کنندگان اصلی خدمات همچون تورگردانان و یا شرکت‌های حمل و نقل و هتل‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای بر تصمیم‌گیری گردشگران متقاضی سفر دارند.

 

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش