جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4507

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: امروز راه امام راه همه مسئولان و مردم است و آنان باید در این مسیر قدم بردارند تابتوانند به اهداف عالیه انقلاب تحت رهبری های مقام معظم رهبری دست یابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نهاوند در محل مصلی افزود: حضرت امام عمر خودش را مدیریت کرد و آنرا بیهوده نگذراند لذا عمرش یا صرف تحصیل شد یا صرف عبادات و یا صرف مبارزه گردید که مردم و مسئولان نیز باید سیره عملی آن بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
مغیثی سیره عملی زندگی امام را مایه موفقیت در امور محتلف کشور دانست و افزود: امام با شیوه زندگی خود به ما درس خودباوری داد و زمینه پیروزی های ملت ایران را در عرصه های گوناگون فراهم کرد.
وی گفت: امروز راه امام راه همه مسئولان و مردم است و آنان باید در این مسیر قدم بردارند تابتوانند به اهداف عالیه انقلاب تحت رهبری های مقام معظم رهبری دست یابند.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران خطاهایی است که به لحاظ معنوی برای ما رخ داده و علاوه بر آن با توجه به اینکه دشمن جوانان ما را آماج حمله های فرهنگی نموده لذا باید از فرصت این ماه برای آموزش احکام الهی بهره برد .
وی با یاد آوری برکات ماه رمضان در رابطه با کاهش جرم و جنایت گفت: در جمهوری اسلامی میزان جرم در مقایسه با ماه های دیگر اسلام کاهش می یابد که اینها همه از برکات اجتماعی ماه رمضان است .
وی به کارشکنی های رژیم آل سعود در حج امسال زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود که مدعی خادم الحرمین بودن است امسال نگذاشت که حجاج ما به سرزمین وحی بروند که این کار منافقان و کافران است و با آنان با این کار خود سرسپردگیشان را به صهیونیست به اثبات رساندند.
وی افزود: اینها از نسل یهود هستند و با دشمنان اسلام همکاری دارند تا بتوانند با خوش خدمتی امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند .
وی گفت: این رژیم وابسته با بمباران مردم بی دفاع یمن و حمایت از رژیم آل خلیفه جنایاتی را مرتکب می شود که ضد انسانی می باشد و جالب این است که مجامع جهانی هم اعتراضی به آنها نمی کنند چون کار آنها در جهت میل آمریکا است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش