جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4488

صدای نهاوند:

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از توزیع بیش از ده هزار پوستر، عکس و بنرهایی از تمثال  امام راحل(قدس) در بین ادارات و نهادها، کسبه و بازاریان ، مساجد و محلات و دیگر بخشهای شهر و روستاهای شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح گفت: امسال نیز به مانند سالهای گذشته مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) و قیام ۱۵ خرداد هر چه با شکوه تر با اجرای مراسم مختلف در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود که این پوسترها جهت هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن مراسمات در هیئتها و ادارات و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در این شهرستان توزیع شده است.

مصباح همچنین توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی شامل کتاب ، مجله و  … در بین زائران اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ، برپایی عصر شعر ، برپایی نمایشگاه عکس از امام راحل و فرزند گرانقدر ایشان وبرگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شامل مداحی ، سخنرانی مذهبی و … را از برنامه های این اداره در ایام ارتحال دانست.

وی خاطر نشان کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته بتوانیم وظایف خود را در قبال فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن اندیشه های امام راحل در سطح جامعه به نحو مطلوب انجام دهیم.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش