دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4485

صدای نهاوند:

در گیری و ضرب و شتم روز پنج شنبه ۱۳ خردادماه دو مجموعه دانشکده پیراپزشکی و پلیس ساختمان شهرداری نهاوند بار دیگر زنگ خطر تجاوز و نادیده گرفتن حقوق شهروندی را در نهاوند به صدا درآورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، شبکه بهداشت و درمان از چند ماه قبل به منظور توسعه و افزایش فضای فیزکی دانشجویی و آزمایشگاهی و علمی در داخل محوطه دانشکده پیرا پزشکی و همچنین به منظور توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان آیت الله علمیرادیان نهاوند  شروع به احداث ساختمان سازی کرده است.

احداث و آغاز عملیات اجرایی این ساخت و سازها موجب شد که شهرداری نهاوند به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی، غیر مجاز و بدون پروانه وارد عمل شود و چندین بار مانع ادامه ساخت این پروژها باشد.

اما روز پنج شنبه ۱۳ خردادماه متاسفاته حادثه تلخ و غیر اخلاقی در محوطه دانشکده پیرا پزشکی رخ داد که در پی آن هر دو طرف ماجرا خود را محقق حق میدانند.

موضوع این است که روز پنج شنبه ماموران پلیس راه ساختمان شهرداری نهاوند در حین انجام وظیفه به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مرکز پیراپزشکی وارد این دانشکده می شود امامتاسفانه با برخورد  زشت افرادی که در محل قرار دارند روبرو می شوند که در نهایت کار به ضرب و شتم تعدادی از عاملین کشیده می شود و تعدادی هم از هر دو طرف به شدت مصدوم می شوند.

بعد از وقوع این جدال و درگیری روابط عمومی  شهرداری نهاوند معتقد است  هر گاه تخلفی شامل نقض مقررات شهرداری و شهرسازی انجام شود ، پلیس ساختمان باید بر اساس مقررات و ضوابط حاکم با این موارد برخورد نماید. اما چرا در انجام این ماموریت باید مامورین شهرداری در دفاع از حقوق شهروندان مورد ضرب وشتم قرار گیرند جای سوال است؟

اما روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند هم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اعلام داشت مراحل قانونی و اداری اخذ پروانه ساخت و ساز از شهرداری در حال انجام است و مامورین شهرداری نهاوند حق نداشته اند با این شدت به مسئله ورود و برخورد کنند.

مهرداد سلگی گفت: مامورین پلیس ساختمان شهرداری نهاوند امروز در حالی وارد محوطه پیراپزشکی شده اند که درهای این دانشکده بسته بودند و آنها از طریق بالا کشیدن نردها وارد شده اند.

با این شرایط پایگاه خبری صدای نهاوند آماده است تا مستندات و توضیحات قانونی هر دو طرف درگیر ماجرا را برای روشن شدن موضوع و افکار عمومی منتشر کند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

تجاوز به حقوق دیگر شهروندان

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند گفت:

    قرار نیست هر کسی درب خونه یا هر جای دیگه ای روببنده و هر کاری دلش خواست بکنه بعد بگه چرا از درب بسته وارد شدی ؟ تخلف تخلفه ! به نظر من باید با بلدوزر درب رو خراب میکردن و وظیفه قانونیشون رو انجام میدادن

    • نهاوندی گفت:

      مسئولین شهرداری میتونستند در زمان بهتری برن که با درب بسته دانشگاه مواجه نشن
      اونجا دانشگاهه و یک فضای علمی و فرهنگی
      بالا کشیدن از دیوار اون جنبه خوبی نداره

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش