سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4451

صدای نهاوند:

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: دریافت هرگونه وجه یا ایجاد تعهد مالی به جز وجوه بیمه و کتب درسی، هنگام نام نویسی در مدارس دولتی این استان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، عبدالرضا فولادوند اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
وی با بیان این که نام نویسی از دانش آموزان میان پایه در مدارس دولتی در فرصت مقرر و بدون حضور آنان و اولیا به عمل می آید گفت: ثبت نام تمام دانش آموزان دولتی از طریق سامانه ی ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) انجام می شود.
وی درباره دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی نیز اظهار کرد: ثبت نام نهایی دانش آموزان پایه اول دبستان منوط به ارایه تاییدیه از پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که اعمال شرط معدل یا برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و مانند آن در مدارس دولتی عادی ممنوع است افزود: نام نویسی دانش آموزان در این گونه مدارس تنها براساس محدوده جغرافیایی صورت می گیرد.
فولادوند گفت: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی بر اساس دستورالعمل های ویژه انجام می شود.
وی بیان داشت: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی می توانند به سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۸۲۶۰۵۹۵ تماس بگیرند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش