جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4427

صدای نهاوند:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ۲۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در نهاوند برگزار می شود.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: ما هر آنچه داریم از حضرت امام (ره) داریم و به هر جایی رسیده ایم از وجود ایشان و مقام معظم رهبری است.

مصباح افزود: ما وظایف و مسئولیت هایی در قبال دین خود به اسلام و انقلاب داریم که یکی از مهمترین آنها در نیمه خرداد تجلی پیدا می کند که جا دارد تا جایی که می توانیم  یاد و خاطره امام خمینی(ره) را زنده نگه داریم و این موضوع در تمام جهان، مکاتب و ادیان وجود دارد به نحوی که  بزرگان و رهبران خود را برای همیشه تکریم می کنند.

وی بیان داشت: تجلیل از مقام آن امام بزرگوار در ایام ارتحال باید به گونه ای باشد که قابل لمس و مشاهده بوده و ابتدا این زنده نگه داشتن شدن باید در اذهان و افکار ما باشد نه فقط در ظاهر ، وی تهیه و تدارک برنامه های جدید و متنوع و نوآوری در پیشنهادات و استفاده از ظرفیت های موجود در صحیفه نور حضرت امام خمینی(ره) را از حاضرین خواستار شد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  اظهار داشت: برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان وبرپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۵ هزار جلد در سه هزار عنوان را از برنامه های این روز اعلام کرد.

محمود مصباح گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، داستان و خاطره با موضوع مقام شامخ امام خمینی (ره)، برگزاری سوگواره حضرت امام در بیش از ۴۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهر و روستاهای شهرستان، تقدیر از فعالان و پیشکسوتان عرصه شعر انقلاب اسلامی و توزیع پوستر و بسته های فرهنگی در بین ادارات و زائرین اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) به تعداد ۱۰۰۰ بسته از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

مصباح برگزاری مسابقات صحیفه نور و برگزاری جلسات روشنگری و تبیین اهداف قیام حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهرستان را  از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام ارتحال امام(ره) در شهرستان نهاوند عنوان کرد.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش