جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4410

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: مجلس نباید بگذارد که یک سری افراد بی ایمان و سودجو بر بیت المال دست پیدا کنند و آنگاه تاوان کار آنها را نظام و دولت بخواهد پرداخت نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: با شروع به کار مجلس یازدهم مردم از آن انتظار دارند که قوانین راهگشا به تصویب برسانند و بعد نظارتی خود را تقویت نمایند.

مغیثی گفت: با کاهش نظارت مجلس شورای اسلامی بر دستگاههای مالی به ویژه بانکها، شاهد یک سری فسادهایی بودیم که امیدواریم در مجلس یازدهم بعد نظارتی مجلس تقویت شود.

وی با اشاره به شروع بکار مجلس پنجم خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس گفت: انتخاب آیت الله جنتی مایه امیدواری است زیرا ایشان تربیت شده دست امام (ره) و دارای روحیه انقلابی است و با کسانی که با ولایت زاویه دارند مبارزه می کند.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جهاد کبیر گفت: در واقع مقاومت در برابر آمریکا و اطاعت نکردن از او همان جهاد عظیم است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: آمریکا می گوید شما نباید موشک داشته باشید و از حزب الله لبنان حمایت نمائید بلکه هر چه ما می گوئیم انجام دهید که این مساله با روحیه انقلابی ما سازگار نمی باشد.
وی تناقض گویی و دو پهلو عمل کردن آمریکا در قبال تروریست را نشانه غیر قابل اعتماد بودن این کشور عنوان کرد و گفت: آمریکا در قبال تروریست مواضع دوگانه ای دارد به گونه ای که در سوریه مدعی است با تروریست ها مقابله نموده و آنها را نابود می کند در حالیکه در عراق آنها را حمایت می نماید .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان از مردم خواست که با حضور در مساجد این پایگاه معنوی را رونق دهند و از مبلغان دینی برای ارشاد مردم دعوت کرد./ایرنا

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش