دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4400

صدای نهاوند:

فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان نهاوند عصر روز پنج شنبه از روند اجرایی طرح ساماندهی و تعریض نقطه حادثه خیز سه راهی شعبان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند کریم حمیدوند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بعد از وقوع چندین حادثه، تصادف مرگبار در این منطقه عملیات تعریض و ساماندهی سه راهی شعبان از اواخر سال گذشته آغاز و تا کنون ادامه دارد.

حمیدوند گفت: تا کنون سیستم روشنایی،نصب تابلوهای هشدار، علائم خطر و سرعت گیر انجام شده است ودر حال حاضر عملیات اجرایی  اصلاح و تعریض پل زیر گذر شعبان آغاز شده است.

وی ادامه داد: بعد از افزایش عرض پل زیر گذر شعبان ،عملیات چهاربانده کردن محور نهاوند بروجرد به اتمام می رسد و برای همیشه مشکل حادثه خیز بودن این منطقه برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: عملیات نصب نیوجرسی از محل سه راهی قلعه قباد تا سه راهی شعبان به طول دو کیلومتر آغاز شده است که تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام می رسد.

کریم حمیدوند با بیان اینکه اعتبار ساماندهی و اصلاح محور حادثه خیز سه راهی شعبان از محل بودجه پروژه های ملی و استانی تامین می شود،افزود: اقدامات انجام شده در این محور از طرف فرمانداری و اداره کل راه و شهر سازی استان همدان به صورت تعهدی بوده است.

حمیدوند در پایان بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند از اولویت های مهم دولت تدبیرو امید،دردستور کار فرمانداری نهاوند قرار گرفته که در این جهت رفع نقطه حادثه خیز محور نهاوند کرمانشاه(انتهای باغ بهشت تا سه راهی دهفول) ،آغاز عملیات تعریض و ساماندهی نهاوند ملایر از جاده آورزمان ،آغاز عملیات اجرایی رفع و تعریض نقطه حادثه خیز برزول و آغاز عملیات اصلاح  و ساماندهی سه راهی شعبان از جمله مهم ترین کارهای انجام شده در حوزه راه های ارتباطی نهاوند می باشد.

کانال صدای نهاوند

IMG_5698

IMG_5689

IMG_5690

IMG_5692

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش