جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4383

صدای نهاوند: 

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهرمزار شهدای بخش زرین دشت نهاوند عطرافشانی و غبار روبی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در این مراسم بخشدار بخش زرین دشت، اعضا شوراهای اسلامی شهر برزول و روستای بخش زرین دشت، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، و دیگر اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهدا سالروز آزادسازی خرمشهر را  گرامی داشتند.

بخشدار بخش زرین دشت در این مراسم، پاسداری از خون شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: شهدا با خدای خود معامله کرده و نام نیک را از خود به یادگار گذاشتند.

جعفر سلگی به بیان اهمیت عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر پرداخت و افزود: درجریان آزادسازی خرمشهر ۶ هزار رزمنده اسلام شهید و ۲۴ هزار نفر نیز به درجه جانبازی نایل آمدند.
سلگی گفت: همچنین در این عملیات ۲۶ روزه حدود ۱۶هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و ۱۹هزار نفر نیز به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

کانال صدای نهاوند

photo_2016-05-25_08-09-07

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. انتقاد شدید مدیر تبلیغات اسلامی از عدم شرکت کارکنان دولت در نماز جماعت ادارات
    مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند ازعدم توجه مدیران و کارکنان دستگاه ها به نماز جماعت انتقاد کرد و گفت:آئین نامه نماز ادارات دولتی نیازمند بازنگری و توجه بیشتر مسولان درسطوح مختلف است.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر سه شنبه چهارم خرداد ماه جاری درنشست شورای اداری شهرستان نهاوند در بیاناتی از عدم توجه مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف به نماز جماعت انتقاد کرد و گفت: قانون اقامه نماز جماعت در ادارات دولتی نیازمند بازنگری و توجه مسولان و برنامه ریزان در سطح مدیریت کلان است.

    وی درادامه گفت: حق القدم اندکی که به ائمه جماعات ادارات پرداخت می‌شود بسیار اندک و ناچیز است و رفع این مشکل می تواند در راستای گسترش فعالیت های تبلیغی در اماکن دولتی مفید و موثر باشد.

    محبی بکارگیری سیاست های تشویقی و تنبیهی جهت حضور در مراسم نماز جماعت را از راهکارهای رفع این مشکل در ادارات بیان کردو گفت: ما همه مسلمان و شیعه هستیم و به احکام اسلامی عمل می کنیم ولی چرا باید در اداره ای بزرگ با جمعیت زیاد نماز جماعت با دو و یا سه نفر نفر اقامه شود.

    حجت‌الاسلام محبی در ادامه با اشاره به عدم حضور کارکنان ادارات و دستگاه های مختلف در نمازجماعت بیان داشت: این موضوع باید توسط مدیران مورد پیگیری قرار بگیرد و نسبت به تذکر و برخوردبا کارکنانی که بدون جهت در این فریضه شرکت نمی کنند اقدام نمایند.

    وی درخاتمه گفت: اگر در اداره مدیر در نماز جماعت شرکت نماید کارکنان و ارباب رجوع نیز نسبت به انجام این واجب الهی تشویق و ترغیب خواهند شد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش