دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4370

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کوتاهی و ایجاد مانع توسط هر اداره درا راه توسعه و پیشرفت نهاوند، خیانت به مردم و منافع شهرستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان نهاوند بابیان اینکه روابط عمومی‌ها پیشانی ادارات محسوب می‌شوند، گفت: در سال گذشته کم کاری گزارش نشده است اما انتظار داریم دولت تدبیر و امید در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد.

حمیدوند با بیان اینکه مردم از نحو رفتار و کردار بعضی از مدیران شاکی و ناراضی هستند افزود: مدیران باید پاسخ مطالبات و مشکلات مردم را بدهند مردم ما مردمی قدرشناس و بزرگ هستند که شایسته بهترین خدمت ها هستند.

وی بیان داشت: دولت کار خودش را به طور اصولی و به خوبی انجام می دهد و هیچ کوتاهی در کارها نکرده اما اگر کسانی بخواهند غیر منصفانه عملکرد دولت را زیر سوال ببرند در واقع عملکرد ادارات را زیر سوال برده اند و روابط عمومی ها باید در این زمینه پاسخ های لازم را بدهند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: دو وظیفه مهم روابط عمومی ها یکی تبلیغات و اطلاع رسانی و دیگری گرامیداشت مناسبتهاست که در این زمینه باید به گونه ای عمل شود که بخاطر یک سهل انگاری مجموعه دولت زیر سوال نرود.

کریم حمیدوند اظهار داشت: ما دنبال ایجاد مسائل حاشیه‌ای نیستیم ولی اگر ببینیم فردی غیرمنصفانه عملکرد دولت و نظام را در سطوح مختلف زیر سؤال می‌برد با احترام در مقام شهروندی به او پاسخگو خواهیم بود.

حمیدوند در ادامه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و تلاشهای دولت برای عملی کردن این شعار سال گفت: نامگذاری این سال فقط در بخش اقتصادی نیست و همه ادارات لازم است به عنوان تسهیل کننده این شعار و یا با مهیا ساختن زیر ساختهای لازم برای تحقق آن نقش آفرینی نمایند لذا همه باید دولت را که فرماندهی این کار را عهده دارد یاری دهند.

وی افزود: من اگر اقدام و کاری همچون شرکت سیمان نهاوند، کارخانه روغن و غیره را برای نهاوند و مردمش به ارمغان بیاورم آن زمان می‌گویم که کارکرده‌ام.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش