جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4353

صدای نهاوند:

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نهاوند با حضور امام جمعه،فرماندار، نماینده منتخب مردم در مجلس، مشاور استاندار همدان در امور ایثارگان و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح همه ارزش‌های ناب انقلاب است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: به همین خاطر استکبار جهانی امروزه با هزاران ترفند و شیوه به دنبال منزوی کردن قدرت ایران بوده اما غافل از این است که علم و فناوری در بین جوانان دانشمند این مرزوبوم نهادینه‌شده است همچنان که دفاع از ارزش‌های والای امام و مقام معظم رهبری و شهدا در بین آحاد ملت نهادینه بوده و هست.

مغیثی افزود: دشمنان کوردل این نظام نو پا از اوایل انقلاب تاکنون توطئه‌ها و دشمنی‌های بسیاری را برای این ملت و نظام چیده و در سر هوس اجرا داشته‌اند که به حمدالله با امداد غیبی و همچنین هوشیاری مقام معظم رهبری نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده‌ است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: پشت پرده همه جنگ‌های نیابتی در منطقه امریکا و رژیم صهیونیستی هستند که این موضوع نشان‌دهنده دشمنی همیشگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران است.

۷۰۲۱۶۱

حاج میرزا سلگی بیان داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از اقدامات جاودان رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس بود که با یاری خداوند ضربه مهلکی به رژیم صدام وارد کرد.

سلگی افزود: امروز به برکت خون شهدا کشور پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و وظیفه همه ادامه دادن راه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

وی گفت: آمریکا که در جنگ تحمیلی با تمام توان از صدام حمایت کرد امروز نیز گروهک‌های تروریستی و تکفیری را حمایت می‌کند تا محور مقاومت در منطقه را تضعیف کند.

وی عنوان کرد: پشت پرده همه جنگ‌های نیابتی در منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و هدف آن‌ها از این حمایت‌ها درنهایت ضربه به جمهوری اسلامی است.

۷۰۲۱۴۹

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: نچه امروز ما باید به‌عنوان یک سرباز ولایتمدار از آن بهره‌برداری کنیم بررسی نقاط ضعف و قوت جنگ تحمیلی است.

کامران کریمی گفت: عواملی در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان ما شد و مهم‌ترین آن‌ها ولایتمداری، ایمان به خدا و آماده بودن در برابر هرگونه تهدید است.

کریمی افزود: همه ما باید از نقاط قوت حرکت رزمندگان در سوم خرداد عبرت بسیار بگیریم و آن‌ها را علاوه برگذشته تقویت کنیم و آن‌ها همان ایمان به خداوند، ولایتمداری و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است.

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال حمله و نفوذ همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به مرزهای ما هستند لذا می‌طلبد در مقابل چنین دشمنانی آماده بود ولو با دستانی خالی، همچنان که در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان حادث‌شده است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش