دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4318

صدای نهاوند:

صبح روز یک شنبه دوم خرداد ماه همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج) دفتر منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حضور، امام جمعه، فرماندار، منتخب مردم در مجلس، مشاور امور ایثارگران استاندار همدان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از همشهریان و اعضا ستاد حسن بهرام نیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: حسن بهرام نیا منتخب مردم شهرستان نهاوند، همکاران دفتر و ستاد ایشان همگی پیرو ولایت و دلسوز مردم هستند و  باید به گونه ای عمل کنند که بعد از چهار سال حرفی برای گفتن داشته باشند.

IMG_5534

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: نماینده منتخب، همکاران و اطرافیان ایشان باید با رفتار و اعمال خود برای ادوار آینده هم برنامه ریزی کنند تا در برابر جریانات مشکوکی که تا کنون به این شهر ضربه زده اند و من در اینجا بنا بر ملاحظاتی اسم نمی آورم حرفی برای گفتن داشته باشند و در مقابل مردم سربلند باشند.

مغیثی ادامه داد: مردم نهاوند چند سال است که نماینده ندارند و این مردم در هیچ دوره ای به اندازه امسال تشنه  انتخاب نماینده نبودند لذا سطح توقع و انتظارات مردم از شما خیلی بالا رفته است.

وی در پایان گفت: همه باید کمک کنند تا نماینده منتخب با وحدت، همدلی و مشارکت مسئولان مختلف و مردم قدم های خیری در جهت رشد و توسعه نهاوند بردارد.

IMG_5522

فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: نهاوند دارای مشکلات زیادی است که امیدواریم با پیگیری و همکاری منتخب مردم نهاوند در مجلس حل شود.

کریم حمیدوند اظهار داشت: نماینده جایگاه بالای در شهرستان، استان و کشور دارد و رعایت شان و منزلت نماینده بر اساس جایگاه قانونی ایشان بر همه مدیران و مردم لازم است.

حمیدوند بیان داشت: خیلی از مشکلات نهاوند، نیاز به طرح کارشناسی و تحقیقاتی دارد تا برای حل آنها برنامه ریزی و تامین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه چرا در نهاوند همه به دنبال مدیران بومی هستند و انتظار دارند فرماندار، شهردار و سایر مدیران بومی باشند افزود: امیدواریم این مطالبه و درخواست بر اساس تعصب و حس نهاوندی بودن باشد نه به خاطر نادیده گرفتن قانون و دور زدن قانون که امری ناپسند است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: هیچ کس از رعایت قانون و ضابطه ضرر نمی کند و همه می توانند با رعایت عدالت و عمل و احترام به قانون به حق خود برسند.

IMG_5523

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در پایان این مراسم اظهار داشت: آنچه برای من مهم و افتخار هست همان دوران رشادت ها و ایثارگری ها ی هشت سال دفاع مقدس است.

حسن بهرام نیا گفت: چتر ما بالای سر تمام مردم شهرستان نهاوند است و با همدلی و هم زبانی به دنبال شکوفایی شهرستان نهاوند در حوزه های مختلف هستیم.

بهرام نیا افزود: همه مدیران و افراد باید در جهت نزدیک کردن دلهای مردم نهاوند اقدام کنند و از آنچه که باعث تفرقه و اختلاف در بین مردم و مسئولان می شود دوری کنند.

وی ادامه داد: مردم  از مسئولان خواهان خدمتگزاری، صداقت، عدالت و مردم داری هستند و لازمه تحقق این خواسته مردم مدیریت جهادی است.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیریت جهادی یعنی ریا کار نباشیم،برای خدمت به مردم شب و روز نداشته باشیم و خود را به مردم نشان ندهیم و من از همین جا اعلام می کنم من خدمتگزار همه مردم شهرستان نهاوند هستم.

حسن بهرام نیا با اشاره به اینکه نهاوند قطب کشاورزی و باغی استان همدان است افزود: چرا باید هر سال حاصل دست رنج کشاورز و باغدار نهاوندی با کمترین سود از شهرستان خارج شود و کمترین سود عاید کشاورز و باغدار نهاوندی شود که  مهمترین علت آن نبود صنایع تبدیلی در شهرستان است.

وی گفت: در شهرک صنعتی نهاوند ۳۰ شرکت و واحد تولیدی تعطیل استالبته این مشکلات مربوط به دوران تصدی فرمانداری حمیدوند نیست بلکه مشکلاتی است که از سالیان قبل بر روی هم انباشته شده است.

منتخب مردم نهاوند در مجلس دهم بیان داشت: ۲۴ درصد جوانان نهاوند با میانگین سنی ۱۵ تا ۲۵ سال بیکار هستند و ۲۷ درصد جمعیت بانوان نهاوند از بیکاری رنج می برند اما تمام این مشکلات در سایه همدلی و همت مسئولان شهرستان نهاوند حل خواهد شد.

IMG_5531

درپایان این مراسم دفتر نماینده منتخب مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی واقع در میدام امام خمینی(ره) جنب بانک ملی توسط حاج میرزا سلگی مشاور امور ایثارگران استاندار همدان، امام جمعه و فرماندار شهرستان نهاوند و پدر شهید لطیفی افتتاح شد.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. امیر گفت:

    باسلام. انشالله این دفتر محلی برای رفع مشکلات باشد. همه باید دست بدست هم بدهیم تا شاهد رشد نهاوند باشیم. در خصوص ارزیابی عملکرد نماینده محترم قضاوت خیلی خیلی زود است. خبرنگاران محترم می توانند خواسته های مردم را به گوش مسولان برسانند. خبرنگاران عزیز را به وحدت وهمدلی دعوت می کنم هیچ شهری از تفرقه خیر وسودی ندیده است. آقای صادقی با شناخت کاملی که از شما دارم می توانید همه را به همدلی دعوت کنید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش