سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4183

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهردار نهاوند اهداف سیاسی ندارد گفت:  تمام‌قد از شهردار حمایت می‌کنم و دست مدیری که در راستای توسعه نهاوند ریسک کند را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند اظهار داشت: مجموعه شهرداری در حال انجام اقدامات خوبی است اما دراین‌بین برخی فریب خورده که به دنبال منافع شخص هستند نیز در حال دامن زدن به برخی مسائل هستند و قصد مخدوش کردن اقدامات دولت تدبیر و امید رادارند.

حمیدوند گفت: نگاهی به گذشته نهاوند نشان می دهد اقدامات تفرقه‌انگیز همین افراد منفعت طلب که در نوشتن تومار هم سوابق متعددی دارند موجب عقب‌ماندگی نهاوند شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نهاوند وظعیت مطلوبی ندارند و دارای مشکلات زیادی هستند، اظهار داشت: از سال ۸۴ پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان نهاوند آغاز و مقرر شده بود این پروژه‌ها  ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شوند ولی تاکنون که بیش از ۱۰ سال از آن زمان می‌گذرد واگذاری مسکن مهر به  تعویق افتاده است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نهاوند مانند سایر شهرستان‌ها پروژه‌های ناتمامی بوده که از دولت قبل به جا مانده و متقاضیان این پروژه‌ها سال‌های زیادی است که چشم انتظار هستند مسکن خود را تحویل بگیرند که برای حل مشکل این پروژه‌ها همه دستگاه‌های مربوطه شهرستان باید وارد کار شوند.

مشکل اصلی مسکن مهر در نهاوند وجود بروکراسی اداری در دستگاه‌های اجرایی است

کریم حمیدوند با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر در نهاوند وجود بروکراسی اداری در دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: در حال حاضر همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری موظف هستند برای اتمام این پروژه‌ها با هم همکاری کنند.

حمیدوند بیان کرد: از سال ۸۴ تاکنون هزار و ۸۲۰ واحد مسکن مهر در شهرستان  نهاوند کلنگ‌زنی شده که از این تعداد هزار و ۲۷۲ واحد به متقاضیان واگذار شده ‌و ۵۴۸ واحد معطل مانده است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: تعداد ۵۴۸ واحد مسکن مهری که تاکنون به متقاضیان تحویل داده نشده شامل پروژه ۳۰۰ واحدی باروداب و پروژه ۱۴۴ واحدی جهاد کشاورزی است که مشکل عدیده این دو پروژه بحث انشعابات برق و گاز است.

وی بیان کرد: اتمام این دو پروژه تأخیر زیادی داشته و شهرداری نهاوند موظف است اقدام به صدور مجوز برای حفاری برای گازرسانی به این پروژه‌ها کند، همچنین اداره گاز و برق نیز موظف به همکاری برای نصب انشعابات این پروژه‌ها هستند‌.

حمیدوند عنوان کرد: این پروژه‌ها باید تا پایان خرداد ماه امسال به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده شوند.

وی درباره مسکن مهر شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز گفت: وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهرهای فیروزان، گیان و برزول باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شود.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش