جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4154

صدای نهاوند:

اعضا شورای اجرایی هلال احمر نهاوند روز جمعه و بعد از برگزاری انتخابات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، صبح روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر برای تعیین اعضای شورای اجرایی در شهرستان با حضور واجدین شرایط رای در محل جمعیت هلال احمر نهاوند برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در رقابتهای این دوره انتخاب شورای اجرایی بیش از ۵۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن بودند که با دریافت دعوت نامه رسمی از سوی هیات اجرایی هلال احمر استان حق شرکت در انتخابات را پیدا کردند.

محمد تقی شهبازی گفت:در این دوره با راه اندازی سامانه ثبت سوابق و فعالیت اعضای هلال احمر فقط کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که از قبل سوابقشان ثبت شده باشد و موفق به گرفتن دعوت نامه شده باشند. 

شهبازی افزود: در این دوره از انتخابات ۱۶ نفر از داوطلبان برای عضویت در شورای اجرایی کاندید شدند که در مهلت قانونی نیز به تبلیغات پرداختند.

وی ادامه داد: در این انتخابات امدادگران ، نجاتگران ، داوطلبان و جوانان فعال هلال احمر شهرستان در انتخابات شرکت نمودند و چهار نفر از داوطلبین شورای اجرایی و یک نفر بازرش را انتخاب کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اظهار داشت بعد از شمارش آرا، آقایان مصطفی کاویانی با ۱۹۲، فرهاد جهانیان ۹۶، علی قیصری ۸۸ و مهرداد سلگی ۸۳ رای بعنوان اعضا اصلی شورای اجرایی هلال احمر نهاوند انتخاب شدند و آقایان ابوذر درویشی و حمیدرضا سیف با ۷۰ رای بعنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

محمد تقی شهبازی گفت: همچنین در این انتخابات آقای موسی عجمی دلاور با ۱۲۶ رای بعنوان بازرس اصلی و محمد رضا نصرتی با ۷۷ رای بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

شهبازی افزود: تدوین برنامه های کلی جمعیت و ارائه آن به مجمع عمومی ، تنظیم مصوبات و ارائه راهکارهای لازم برای اجرایی نمودن آنها و تنظیم بودجه و تراز مالی این نهاد و ارائه آن به مجمع عمومی از مهمترین فعالیتهایی است که طبق قانون بر عهده شورای اجرایی می باشد.

کانال صدای نهاوند 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش