شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 4151

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: ما از شهرداری نهاوند در زمینه امور مربوط به شهر نهاوند و استیفای حق نهاوند تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: از شهردار نهاوند برای استیفای حق نهاوند تشکر می‌کنم ولی بازهم گفتگوها و سخنان زیادی در خصوص واریز مبلغ ۲ میلیارد ۴۵۰ میلیون وجه نقد وجود دارد که از مسئولان مربوطه در استان می خواهیم بیایند و از این تریبون برای مردم توضیح دهند.

مغیثی گفت: کمکهای میلیاردی از بیت المال که کاری حرام است به تیم پاس همدان چه توجیه شرعی دارد ، مگر این تیم چه گلی به سر استان و شهرستان ما زده که بخواهیم اینگونه بیت المال را به آنها بدهیم .

وی بابیان اینکه اجرای قانون نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب نارضایتی و بحران شود، گفت: برخی از کاراها همچون راه‌اندازی نانوایی‌های آزاد پز در سال‌های گذشته و بستن یکی پس از دیگری آن‌ها در حال حاضر موجب نارضایتی عمومی می‌شود که لازم است توجه ویژه‌ای به اجرای مقررات از ابتدا داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به بی نتیجه ماندن مذاکرات صلح یمن گفت: بی نتیجه ماندن مذاکرات صلح یمن در بحرین به دلیل کارشکنی حکام سعودی و همچنین حمایتهای آمریکاست زیرا آنان می خواهند منطقه درگیر جنگ باشد تا امنیت رژیم اسرائیل تامین شود.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی به نتیجه نرسیدن حج امسال را نیز حاصل کارشکنی آل سعود برای حضور نیافتن ایران در مراسم حج ذکر کرد و افزود: دولت سعودی به خاطر اینکه ایران در مراسم حج شرکت نداشته باشد مانع از رسیدن مذاکرات به نتیجه مثبت است که این خود نیز در راستای منافع آمریکا و رژیم اسرائیل است .
مغیثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور گفت: در سایه امنیت است که ما می توانیم در بخشهای مختلف فعالیت داشته باشیم و مردم در آرامش زندگی نمایند لذا باید قدر امنیت را دانست .
وی وجود امنیت اخلاقی را در کنار امنیت ظاهری مهم دانست و گفت: جامعه اسلامی می بایست از امنیت اخلاقی نیز برخوردار باشد و با عوامل مفسد فی الارض نیز برخوردهای لازم صورت گیرد .

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش